Efter regn kommer solsken

Nu är köket typ fixat, Julia sover -peppar peppar- och jag satte mig just vid datan. Ska spela lite på Facebook hade jag tänkt. Min älskade sambo tror ju han är bättre än mig på det spelet så jag ska motbevisa det genom att självklart få högre score än honom =S Hehe!
Sen lite senare ska jag färga mitt hår igen. Har ju inte kommit fram till den färg jag är nöjd med än. Är fortfarande för mörk för min smak. Men det är inte långt kvar nu iaf =))

Mina fyra veckors jobb har nu börjat. Känns inge vidare faktiskt. Igår gav jag bort fyra pass. Kändes faktiskt lite konstigt. Annars brukar jag ju byta pass med folk och tjäna mer timmar på det. Men nu gav jag bort mot ledighet. Vilket det ärhelt klart är värt det. Vill vara hemma med familjen lite <3
Jobbade igår och det var smått kaos. Första delen av mitt pass (jobba delad tur) så jobbade jag ihop med Jenny och det är tur att man har huvudet på skaft kan jag säga. Man ska vara misstänksam och inte ta vad andra säger. Som tur är så finns det dator med internet på jobbet så vi kunde kolla upp en sak som vi var liiite osäkra på. Och mkt riktigt, vi hade rätt. Efter ett samtal fick jag även det bekräftat. Tacka fan för att man är som man är och inte sväljer vad andra säger med hull och hår (eller hur man nu säger) Andra delen av mitt pass ticka fram det oxå. Dock långsammare och det kändes i benen på kvällen efter jag lagt mig kan jag lova. Hua!

Börja mitt projekt med Victors rum idag. Går sakta men säkert framåt. tar tid men det blir bättre och bättre för varje gång jag går igenom hans dörr. Får se vad han säger när han kommer hem sen. Får i värsta fall fixa tbx allt som det var. Time will tell!

Annars da? Jo jag saknar mina vänner! Men jag har dessvärre ingen större ork att ta tag i dem än. Måste fixa mig själv först. Är för trasig för att kunna engagera mig i nåt annat. Då blir det bara halvdant och det är inte så bra. Då måste man börja om igen osv. Lika bra att göra saker å ting ordentligt direkt. Saknar även att vara i Sthlm. Blä! inge vidare!
Tror jag låter det vara punkt där ang allt det. För jag kan mala på hur grått å djupt allt är just nu men det är ingen idé för jag jobbar på det som sagt och det kommer bli bättre. Sakta men säkert så kommer solen fram. För alla vet ju att efter regn kommer solsken.

Anna skicka mms från City Gross på massa mums. Så jag och Jimmy har nu bestämt att vi ska åka dit i helgen och handla. Har inte haft City Gross i tanken nångång när vi ska handla. Så najs och bara strosa omkring där och plocka vcagnen full av gottig mat mm. Härligt! En liten tripp får vi i helgen och det känns najs. 

P är nu på mer eller mindre återställd och det är helt underbart! Vilket är så skönt för jag vill gärna ha honom omkring mig några år till. Härlig människa det där och hans värme vill jag inte mista riktigt än. -krama om-

Nä, nu får det vara slut på detta inlägg.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja de gick ju bra att jobba =)..

Tror att de kommer bli jätte fint i Victors rum när du är klar där..Du vet att jag finns här en trappa ner om de är något.

Love

2009-07-21 @ 10:35:10
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0