Palla

Det var ett tag sen jag uppdatera men jag har inte varit på humör för att göra det. Inte nu heller egentligen men gör det iaf.

Vart sluta jag...? -kollar-
Ja just. Jag åkte upp till mamma med Victor och Julia till morsan. Sov över där och åkte hem på onsdagen. Under min visit där så umgicks jag med mor, mormor, bror, min kuz Carre och Puttan (och hennes underbart söta son Max) och var även förbi AG och fika. Hur trevligt som helst. Var fantastiskt skoj och träffa AG igen. Ser fram emot nästa gång.
När jag åkte hem så följde Nathalie med mig hem. Hur sweet som helst. Hon stanna tills söndagen. Så ruggit underbart att ha henne i min närhet. Satt uppe sent varje kväll och snacka som vi alltid gjort. Wonderbart! Den kväll som vart tidigast var fredag kväll, kom då isäng strax efter tolv. Men det var för jag skulle upp tidigt på lördagen för att jobba ett dubbel-skift. Underbart är kort och tiden gick sjukt fort. Körde henne till tåget på söndagen och det var en väldigt tung resan hem för mig. Usch!

Måndagen.. Det var en mindre skojig dag. Mådde inte alls bra. Prata ut med en kär vän oxå. Allt kändes lite bättre. Men bara till dagen efter. Fy vilken dag tisdagen var. B L Ä ! ! ! !
Den dagen ringde dem även från ett jobb jag sökt. Intervju dagen efter. Så onsdagen kl 15 var jag på plats  och hade intervju. Tyvärr så var lönen för dålig så jag tackade nej. Hade andra planer för den dagen men dem blev aldrig av.

Onsdagen så kom Nathalie igen -hurra!- och denna gång hade hon med sig sin kille. Träffa honom lite hstigt och lustigt när jag hämta henne veckan innan. dem har dessvärre åkt hem nu. Men det har varit helt underbart att ha henne här igen. Hennes snubbe var ruggit trevlig och social. Han fick inte så jätte ofta sylen i vädret för jag och Nathalie prata så mkt men han klaga inte över det =P Hehe! Åter igen så vart det sena kvällar. Men det är SÅ värt det. Har haft det hur najs som helst. Men samma visa denna gång. Det är så ruggit tungt när hon ska åka hem. Blä! ='(
Hoppas med allt jag har att vi kommer ses oftare nu.

Imorgon ska jag jobba delad tur igen och jag känner ärligt inte för det. Sen från måndag så börjar mitt 4-veckors vikariat (sommarjobb?) och jag ångrar mig. Jag vill inte. Men nu är det självklart försent för andra tankar men jag känner mig inte stark nog. Men det får bära eller brista. Får tänka positivt, jag sparar massa mamma dagar och jag kommer tjäna mer pengar än när jag går hemma. Inte jätte mkt men lite iaf.

Den senaste veckan har varit väldigt tung. Vet inte vad jag hade gjort om inte Nathalie varit här. Jag hade säkert gråtit på kvällen. För det är så det känns. För usch så jag tycker allt är jobbigt just nu. Inget känns riktigt bra.Och när man inte är på humör så är det svårt att de allt det positiva. Har dessutom varit en heldel tjafs med en vän. Jag orkar inte mer.

Skit va det med mesta! Nu är det dags att börja röra om i grytan och ta sig i kragen. Får se om det hjälper. Gjort försök förut utan resultat. Men man ska väl aldrig sluta försöka. Denna gång hoppas jag att jag har ork och krafter så det räcker. Time will tell!

Finns massa jag vill skriva.
Men...
Palla skriva mer

Kommentarer
Postat av: Jenny

De gick ju bra att jobba idag....=)

Vi var ju s duktiga....

Ikväll kollar jag lite av dina turer och tar gärna några av dig....

Love

2009-07-19 @ 13:40:46
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0