Uppdatering!

Nu har jag det problem jag får när jag inte uppdaterar regelbundet, minnas allt som hänt.

28e; Började min kamp att bli blond igen.Körde även en del bil. Dock under mindre skoj omständigheter kanske. Jenny hade så ont i foten att hon inte kunde köra =( Men glada för de va vi båda. Efter vända till jourVC och till Bergs VC så kom dem fram till att hon hade inflammation i "fothålan". Minns inte vad det heter just nu men det är det som är underfoten lixom, "gropen". Äh. Vi lämnar det där. Ni fattar säkert ändå.

29e; Färga håret igen både på morgonen och på em.
Denna dag köpte även jag och Jimmy en bil. En Ford Mondeo -02. Jätte fin! Va inte så dyr heller. Ja, alltså dem kosta ju mkt pengar men den va inte så dyr. Vi test körde den och var överens om den. Hurra! Jag körde ut dit (Svärtinge (?)) med Jennys bil. Hämta både Jimmy och Linus på jobbet. Jimmy var rädd när jag körde. Kommentera och gnällde. Men sen när jag körde VÅR bil halva vägen hem så sa han att jag körde väldigt bra =D

30e; Jenny + Linus och Anton och jag med barn åkte ut till Sätravallen och bada. Jag och Jenny doppa oss bara för att svalka oss. Super varmt den dagen och jag jobba på att få lite färg. Vilket jag lyckades med =P Brände dock överarmarna, hö arm mer =S
På kvällen åkte jag hem till Anna i Ljunsbro och visa upp bilen. Hon hade dessutom varit snäll och köpt färg åt mig på stan (shit! kom på nu att jag glömt betala dem -skäms-) så hon fixa mitt hår. Vart mkt bättre =P Hon smörjde även på aftersun som hon hade. Kanon grej va det för brännan gick över -krama om hårt-
körde i mörker för första gången och det gick sådär. Ja alltså det gick ju bra men det var läskigt.

1a; Lämnade Julia till Farmor ett par timmar så jag kunde få det städat (vilket inte syns nu) och det behövdes kan jag lova. Inget blir gjort om man inte gör det själv. Jag var svettig som satan kan jag lova.  Sen på kvällen (kl 19.00) så började tvättstugan. Hade så sjukt j-a mkt tvätt att jag inte var klar förrän 01.43
Hade sällskap av Susanne som ocå passa på att tvätta när jag fixa sista maskinen. Det var snällt av henne.

2a; Längsta dagen med Julia. Hon va helt omöjlig hela dan. Tiden gick lååååååååångsaaaaamt.

3a; Åkte ut till Sätravallen med barnen och två kompisar till Victor. Vi hade dock otur så det var en ganska kort vistelse då det åska väldigt mkt. Men det var skoj så länge det vara. Julia va snäll och tiden gick fort.
På kvällen åkte jag ut till Anna själv och vi stack ut till Hultsjön och bada. Hur najs som helst. Lika underbart varje gång man är där. Du e grym vännen!!

Igår; Hela familjen åkte ut till Anna och Jocke. Medan Jimmy och Jocke plus Julia va hemma så åkte vi andra till Hultsjön och bada mer =P Jätte najs. Liiiite kallare än igår men det funka helt klart!
Sen hem till Anna och käka kycklingsallad med baguette. Super gott var det. Jag äter ju dock mer långsamt än jag gjorde innan piercingen så när jag var klar hade dem redan ätit och plockat bort. Fick glass serverat oxå. Gottit som vanligt!
Efter maten och en stunds vila så var det dags att färga håret igen. Resultatet vart väldigt bra. Nu är det inte mkt kvar tills jag når mitt resultat. Tack som fan älskade vän! -krama om hårt-
Senare på kvällen så gick jag över till Susanne. Skulle passa hennes kids medan hon cykla över till nån för att kolla till en kanin. Jag vart dock långvarig. Spela lite och jag förlora varje gång =O Totalt fem omgångar. Hallå! Men men.. Blir nog bra. Den natten såg jag den störta bålgetingen (?) ever kan jag lova. Dennes stjärt var lika stor som en normal geting -ryser av minnet-

Idag; Denna dag har jag till större delen sovit. Jimmy har tvättat det lilla som fanns.
Nu ska jag borsta min sons tänder.
Jag kan ha missat lite men som sagt.. Säg till så skriver jag om det =)

Hörs å störs!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Haha.. du är bra roligt du.. ja, du vet vad jag menar.. de som jag kommentera på sist.. ;) Tack själv! Lika najs som alltid att ha er här!! Att ta första doppet för i år i Hultsjön bara du å jag var en riktig höjdare! De tycker jag vi gör till tradition ;)

l o v e y o u <3

2009-07-05 @ 22:19:24
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0