Why??

Varför känns det som att jag är ensam med allt?
Jag menar, bara för man känner nåt behöver det inte ligga till så. Så varför känner man så?

Känner mig inte tillräcklig.
Känner mig värdelös.
Känner mig tjock och fet.
Känns som allt bara blir värre.
Känns som jag får bära allt ensam.

Varför känns det så?

Varför känns det som att jag är ensam med allt?
Jag menar, bara för man känner nåt behöver det inte ligga till så.
Så varför känner man så?

........................................................................................................................

Nu har V gått på kalas hos sin bästa kompis. Ringde och kolla om han fick komma lite tidigare då det verkligen SPÖ regna nyss. Och det gick bra. Så nu blir han borta till senast kl 16.
Tills dess så ska jag städa undan så det ser skapligt ut tills jag kommer hem igen imorgon. Packa Victors grejer han ska ha med sig. Packa grejer till Julia och lite till mig själv.
Känns som jag har det väldigt stressigt.

Ingen bra dag idag. Egentligen skulle jag bara vilja lägga mig ner och försvinna. Inget känns skoj just nu. Kan inte ens glädja mig med positiva saker. Hoppas verkligen med allt jag har att det blivit bättre tills jag kommit upp till min älskade mor och bror.
Resan dit kommer gå smidigt, kommer ha Jenny som håller mig sällskap. Hon passar på att åka med upp så även hon får träffa sin mor.

Nu sover även Julia middag så jag ska nu stress-städa lite.

Ha de bra Hej!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Känner mig inte tillräcklig. <-- Du är ju för tusan bäst! Du har väldens bästa ungar å kämpar på som ingen annan! Du är tillräcklig! De är nån annan som behöver steppa upp lite tror jag...

Känner mig värdelös. <--- Du är inte de minsta världelös! Du har utbildat dig till de du vill bli! Skaffat körkort på rekord tid! Hallå!?! Du kan allt bara du vill!!

Känner mig tjock och fet. <--- De gör alla ibland mer eller mindre! Men du är inte tjock.. du är vacker och underbar!!

Känns som allt bara blir värre. <--- Ta tag i de! Jag finns här! Vad det än gäller så finns jag här!

Känns som jag får bära allt ensam. <--- Du är aldrig ensam! <3 Men jag vet vad du menar...

2009-07-07 @ 18:05:38
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

Jag kom på en grej till! :)

Om man aldrig känner något dåligt.. så vet man ju inte när man har de bra.. Så dåligt måste ju alltid finnas för att de bra ska kunna finnas lixom..

Prata me nån (läs mig) när du känner sådär.. prata mår man bättre av! Man måste inte alltid komma fram till en lösning.. bara att få ösa ur sig skiten gör att de känns bättre! <3 <3 <3

2009-07-07 @ 19:37:13
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0