Dagarna går sakta men tiden går fort

Ja då va skolan slut för denna termin. Stört va tiden går fort. Så nu om 9 veckor typ så början han i 1an. Lixom, hallå! Vart tog tiden vägen?? Som jag brukar säga.. Dagarna går sakta men tiden går fort.


Här står Victor med sin bästa kompis och hans fröken. Ser även hans mamma på ett hörn =)
Det är denna kille som Victor bara älskar att leka med. Så fort nåt skoj eller vad som har hänt så ringer/kick-bike/cyklar han till honom. Han sa härom dagen till mig att utan honom så hade skolan varit tråkigt att gå i. Hur underbart sött är inte det då. Victor har en bästa kompis.  Gulligt!



Såhär glad är Julia när Victor slutar skolan!



Nu äntligen har jag lagt in bilder från kameran till datan. Några stycken...

Här är Kevin på sitt kalas. Glass är jätte gott. Jag var den snälla Tanten som gav mer och mer. Hehe! Trodde han skulle kräkas för han åt så mkt men det gjorde han inte. Inte fick han ont i magen heller. Så skoj å ge barn saker dem tycker är gott. Dessutom fyllde han år så då får man =P













Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Min lilla snuttunge är stor kille nu! I höst börjar han skolan på riktigt.. Kommer fortfarande ihåg som de vore igår när han tog sitt första steg..

-sentimeltal-

Massa fina bilder!!

l o v e y o u <3

2009-06-12 @ 00:34:47
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0