Fotboll ikväll för sonen

Denna dag är inte bra! Känns inte bra alls faktiskt.
Sovit som en kanack inatt. Vakna med huvudvärk, sem blivit värre under dagen. Ringde från jobbet och sa att jag ska på medicindeligering imorgon. Lixom, vadå ska?? Sa att jag inte visste om det gick me tanke på den korta varseln. Men fick då veta att man får ta med barn. Medicindeligering med barnen. Jo jag tackar. För då kommer jag vara så koncentrerad. Det är jätte bra att det är deligering, det behövs så jag kan jobba mer ordentligt och inte vara beroende av andra. Men det kunde varit med mer framförhållning. Men men.. Inget jag kan göra. Bara att gå dit och se glad ut. Hoppas bara huvudvärken är borta tills dess, annars kommer inte nåt dem säger fastna. Blir nog bra de här vetty!

Vädret suger. Blåser kallt, grått och de regnar emellanåt. Dock en bra dag och ha ont i huvudet på.
Ikväll är det fotboll för Victor. Skoj för honom!

Denna helg kommer Victor inte åka till sin pappa för han ska flytta denna helg. Inte så skoj för Victor att åka fram och tillbaka hela tiden. Pappa kommer dessutom vara upptagen hela lördagen. Och det är den enda dagen dem i stort sätt har tillsammans. Klokt beslut tycker jag. Han åker dit nästa helg istället. Jag har varit noga med att inte byta helg då Victors kompisar även är hos deras pappa samma helg men detta gäller bara fram till semestern och då går det bra. Sommarlovet börjar ju nästa vecka så han kommer kunna leka me kompisar hela dagarna om det skulle vara så lixom. Blir bra!

Idag följer en kompis me Victor hem. Hans mamma ringde hit i fm och kolla om det gick. Hon hade tur att jag svara kan jag säga. Ringde massa signaler hemma, men jag svara inte. Låg i sängen och vila me Julia. Men sen ringde de på Victors mobil (som han normalt har med sig till skolan) och då svara jag för jag ville veta vem som ringer honom vid den tiden. Hade han haft den i skolan och fröken hört det hade dem tagit den då dem har mobil förbud på dagarna. Vilket hon vet då hennes son går i 1an i samma skola. Men men, jag svara iaf och hon vart jätte glad. Hon hade ett ärende som hon var tvungen att göra när dem slutar skolan (dem slutar samtidigt) och frågade om han kunde följa me hit. Vilket han absolut kunde. Hon hjälper mig när hon kan så det va de minsta jag kunde göra. Hade det varit nån annan som fråga hade jag sagt nej pga huvudvärk. Men denna kille är lugn och lyssnar vad man säger. Nu kommer dem snart för mellis så jag ska förbereda åt dem.

Ikväll blir de sova tidigt för mig. Hoppas huvudvärken är borta imorgon samt att jag känner mig piggare. Börjar bli lite jobbigt att vara så trött jämt.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

-krama- hoppas verkligen din huvudvärk går över snart.. Miss you!

2009-06-03 @ 14:37:30
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas att huvudvärken släpper för dig gumman...

kram

2009-06-03 @ 20:02:24
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0