Gaaaaaah!

Halva lördagen har typ gått och jag är på skit humör. Denna dag kommer inte bli nåt annat än katastrof. Ska jobba om en timme och jag är inte upplagd för det överhuvudtaget. Men jag är inte heller upplagd att vara hemma. Så på så vis ska det bli skönt att jobba. Jag känner in i märjen att jag kommer snart att explodera. Kanske på en skit grej. Men det är för mkt för mig nu och jag kommer snart inte orka mer. Lite till pallar jag men att det kommer brista snart är ett faktum.
Jag är så trött. Vill sova!
Jag vill vinna sjukt mkt pengar så jag kan anställa en jävla kanack som kan städa och styra här hemma. Är så trött på att fixa och dona för det märks inte. Jag orkar inte hålla på! Men jag är tvungen till det. Dessvärre så får bokhyllan ta stryk för det för den orkar jag inte alltid damma som man ska. Blir nog bra!
Gah! -skriker-

Sovit som &/#%"!&#¤
Vakna 04.00, gav Julia mat och det tog ett tag innan jag kunde somna om.
Vakna för dagen alldeles för tidigt.
Hade planerat att vila till 11, duscha, fixa migm äta lunch och sen dra.
Men icke!
Sova får jag göra när jag dör. Det är uppenbart!

Pengar.. Jag hatar pengar! Just nu kan jag inte ens köpa en liter mjölk och det suger så hårt att jag skulle kunna gråta för det. JAG HATAR ATT VARA TOM PÅ PENGAR!!!!!

Denna dag är fylld med negativiteter i mitt huvud. Kan inte bli bra det här. Och nej, jag kan inte bara ändra inställning bla bla bla. Funkar inte så! Måste fixa håret innan maten. Sen skynda iväg till jobbet.

Sug å svälj trevlig helg

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Vad kommer du explodera på? Är de mig vill jag ha liiite förvarning så jag hinner sätta mig ner å hålla i mig.. Pengar kommer att lösa sig! Hang in there! Du vet att jag finns här...

2009-06-07 @ 01:01:21
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0