Midsommarafton

Dagen midsommarafton har jag spenderat på följande sätt..
Börja med att gå upp kl 06.00 för att sedan ta mig till jobbet, jag gick, och jobbade till kl 12. När jag sluta vänta Jimmy på mig utanför och vi åkte ner till Kollo där hans släkt redan var inkl Julia darling. Efter en stund så var det dax för lunch och det var super najs. Var väldigt hungrig då jag inte haft tid att äta frukost. När man väl hade smält maten var det dax för att gå ner till dansen. Där spenderade jag ca 60:- på NITlotter -mutter- Svärfar vann en hink med grejer. Fusk! Eller ja, vi fick den man han vann den *S*. Efter att man kände sig lite upprörd på dem dåliga lotterna så var det dax att gå upp och fika. Underbart gott. Jag valde att hålla mig till bullar och kladdkaka =P -mmm- Efter ytterligare ett tag så var det dags att tänka på refrängen. Vi åkte hem och jag fick äntligen duscha. Känner mig inte direkt fräsch efter jag jobbat, även fast jag har arbetskläder. Körde tbx Jimmy så han kunde vara med dem och dricka lite. Senare så tog han sig till en fest som vi båda känner folk på. Så nu är han där och har massa skoj medan jag sitter framför datan och roar mig.
Julia och jag har lekt och busat en del denna kväll. Självklart har vi sjungit en del. Vi båda älskar att sjunga. Dock så sover hon nu. Vad har du gjort på midsommar??

Ni har väl inte missat att jag tog mitt körkort igår?? Isf.. Jag tog mitt körkort igår!!!! =P
Jag har inte riktigt fattat att jag har körkort. Kändes väldigt wierd att köra Victor till Nyköping igår kan jag lova. Ensam!
Igår fick jag presenter som jag kommer lägga upp bilder på. 
Anna: Super fin blomma!!!
Svärmor: godis bilar, leksaksbil och Champange (tror jag iaf *S*)
Jimmys mormor och morfar: en jätte fin blombukett 
Kändes lite mer att jag gjort nåt bra tack vare deras presenter. Jag älskar presenter så det går bra =P
Det enda jag saknar nu är en bil som inte är så dyr i drift =P Hehe!

Jag är vädigt trött och min plan är att komma isäng skapligt. Innebär typ inom en timme max. Som säkert resulterar i att jag lägger mig närmare eller efter kl tolv. Märks!

Nu ska jag iaf spela lite innan det är dax att tvätta sig å sova.

Sov gott när det är din tur!


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

De finns nog ingen som missat att du tagit körkort.. ;) Du glömmer alltid att berätta dom bästa sakerna.. som att din första bilfärd me dina barn gick ut till mig!! -peta på å muttra-

2009-06-19 @ 22:32:43
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0