R.I.P. MJ

Kommer inte göra detta inlägg till nåt stort. Man fattar ju att det redan är stort i sig. Så jag kommer vara kortfattad.

Då har min stora tonårsidol avlidit.
Michael Jackson dog i hjärtattack =(
 
Tror inte nån har missat detta.
Det jag inte förstår är varför det alltid ska vara nåt.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5438527.ab

Michael åt receptbelagda mediciner.. Är det någon som är förvånad? Lixom, tidningen får han att låta som en piller missbrukare. Som vanligt när det gäller kändisar. Usch! Blir så irri!

Jag har nästan alla hans skivor. Han är grymt bra!Hjälpt mig massa när jag varit nedstämd och höjt mig ännu högre när jag varit glad. Hans musik.. Finns inga ord att beskriva!
Minns när jag var på hans konsert när jag va typ 14 år med min mor och min kusin Anna plus hennes kompis.
Om jag inte minns helt fel vilket jag tvivlar på så var det 17 april 1994. Jag var alldeles galen mer eller mindre på den konserten. Underbart! Minne för livet. Tack mamma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0