sooool

8460 tung och 68 lång.. De är min lilla kicka de!
Läkarbesöket gick jätte bra. Allt var bra och så. När jag åt frukost imorse så fick hon tag på min tallrik och fick jordgubbsyoghurt på fingrarna och de blomma ut massa utslag på hennes kropp. Men det var harmlöst sa läkaren och det var inget jag behövde vara orolig för =)

Sonen är ute och leker med sina kompisar. Ringde till han för en stund sen och sa att jag var hemma. Han cykla då me kompisar och hade det skoj och ville inte komma hem. Vilket han inte måste heller. Klockan är ju bara kvar över tre.

Idag är det åter måndag och det känns i hela kroppen kan jag lova. Förstår inte varför måndagen ska vara så tung. Likaså tisdagarn. Gillar inte början på veckor. Att jag är lite mer trött jusr idag kan bero på att jag jobbat denna helg. Jag är inte riktigt van att jobba två dagar på raken. Men gött me pengar ska de bli. På tal om de. Måste ringa försäkringskassan =(

Igår vägde jag, Helle och Jenny oss. Börjar nämligen en tävling =) Den som gått ner mest på fyra veckor vinner. Efter dessa fyra veckor ska vi sätta oss på en uteservering och förlorarna ska köpa vinnaren en kall cider/öl/vin/läsk. Längtar som fan!

Igår innan jag skulle jobba gick jag ner till Jenny och satte mig lite i solen. Hjälpte till att kratta deras gräsmatta efter att Linus klippt den. Tänkte att solen tar bättre om man jobbar lite =P Och mycket riktigt. Idag har jag fått färg =P Det är lika varmt idag om inte varmare. Härligt med sol men inte när man är på väg nånstans

Nu vakna Julia!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj tiden går fort...hon börjar bli stor nu tjejen...Ja man tnker inte på de tmen så är det...solen tar bättre när man arbetar...

Du får arbeta här nere i somamr när vi är på landet...tihi

Love

2009-06-01 @ 19:02:07
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0