Underbart är kort!

Jahaja.. Då var det tisdag. Igår va första gången på ett tag som måndagen gick snabbt. Skönt! Jag har kört en del bil sen i torsdags, dock mindre än jag vill.
I torsdags så körde jag upp till Nyköping och mötte Pappa D, fredags så körde jag ner Jimmy till kollo och i lördags så åkte vi ut till Anna och Jocke, självklart körde jag! I söndags så körde jag upp till mamma och hälsa på. Körde henne och brorsan till Maxi i Alby. Najs! Lite jobbigt att köra så långt på samma dag men det gick galant! Igår körde jag till maxi och handla litegrann. Jenny haka på då jag inte ville åka ensam. Kändes läskigt på nåt sätt att åka dit ensam. Men det gick bra. Stora parkeringar va inte så läskiga som jag trodde =P Hade redan vart på Maxi tidigare men då körde Jenny, men jag glömde handla grejer så jag åkte igen på kvällen så även jag fick köra bil. Har inte samma lyx som henne och ha en bil hemma varje dag. Prioriteras lite annorlunda i denna familj, ang allt.

Annars då.. Va som sagt hemma ensam i fredags em-kvällen och hade de mys med Julia. I lördags åkte vi ut till Anna. Umgix och hade najs. Mumsa taco till middag =P Va där flera timmar men det kändes som max tre =( Underbart är kort.

Grattis till min älskade vän Jenny som nu är gravid!!! Självklart till grattis till hennes man oxå ;-))

Jag orkar inte riktigt tänka vad som annars har hänt. Tror inte jag gjort så mkt mer än detta. Om jag kommer på nåt så skriver jag om det innan dagen är slut. Nu sitter jag här och passar på att blogga just för att Julia sover =))

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kör super bra gumman....

Tack så mycket...känns bra att vi ska ha en till liten bebis

Love

2009-06-23 @ 10:30:21
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0