Det är bara att gilla läget!

Oj! Har en tung sorg i bröstet efter min Idol. Känns sorjligt att han har dött. Hjärtattack känns däremot skapligt. Så det är "naturligt" och inte genom att han typ blir mördad.

Vad har annars hänt i mitt liv sen sist...?
Ja som sagt.. Mitt liv är inte så underbart innehållsrikt. Men lite har det iaf inträffat.
Jag har hämtat ut mitt körkort =P
Körlapp --> körkort! Hurra!! En bild från den tid då man var tvungen att visa örat =S Gjorde teorin för kanske tre år sedan. Och det fotot är sparat. Det positiva är att jag ser fräsch ut och mitt hår är fortfarande jätte fint.

Igår åkte jag och Jenny ner till stan. Victor stanna hemma med hennes barn och man. Handla lite kläder till Julia då hon har lite ont om dem just nu. Handla lite andra grejer oxå. Victor han fick oxå lite kläder. Köpte även han två bandyklubbor. En som man kan "sorra" med och en vanlig.
Innan vi åkte hem så använde jag min 25års present jag fått av Jenny och Linus. Hon boka tid åt mig. Så kl 15 igår så pierca jag min tunga. Det är väldigt många delade meningar om detta.
Lite av dem...
omoget
är inte 18 längre (no shit)
fult
(kan) påverkar framtida jobb
(kan) påverkar talet

Bara gilla läget! Jag har den och jag är super glad!

Alltså.. ehm..
Omoget, tycker jag inte.
Fult, tycker jag inte heller
framtida jobb, tvivlar jag starkt på
talet, time will tell. Just nu är det påverkat då tungan är väldigt svullen. Men min konsumtion (?) av is underlättar =P Det kommer avta så det märks om några dagar hur det blir typ.
Gulligt att man bryr sig och man får absolut säga vad man tycker..
Det jag däremot inte uppskattar, det om nåt är omoget, är att agera sur mot mig för att jag gjort detta. Det är väl ändå min tunga och min mun, eller?
En tungpiercing syns inte så väldans mkt så slappna av. Bara nu i början som det märks men det är pga talet då tungen är typ dubbelt så stor. Jag är jätte glad och nöjd iaf och det är det som är huvudsaken. Tack som fan vännen! Inte en dag försent =P *S*
På kvällen körde Jenny mig till Maxi (Jimmy har sålt sin för att köpa en mer familjebil. Tråkigt men nödvändigt) så jag kunde handla. Kvittot vart ganska mkt men jag tycker jag handla grymt bra för en gång skull. Massa mat vart det. T.o.m. Victor kommentera hur mkt mat jag handlat =)
Tack gumman för hjälpen!

Idag är jag hemma ensam. Jimmy är iväg och fiskar. Stack kl 6 imorse. Så därav anledningen till att jag inte kunde gå på retro kvällen på Sliver igår. Tråkigt men jag skulle inte klara av dagen idag annars. Jag prioriterar mina barn i det läget =P Hehe!

Sitter och lyssnar på MJ som så många gånger förr. Härliga låtar med sjukt mkt minnen!

Så nu ska jag avsluta så jag kan njuta av mina härliga minnen!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

De blev skit bra med ditt stav i munnen..Avis...

Ni gjorde ett bra köp i går med forden...super fin bil

Love

2009-06-30 @ 09:19:22
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/
Postat av: becka

Hej..Tycker det var bra att du gjorde det i tungan..Har en själv..Och mitt tal har det inte påverkat och inte på jobb heller.. =)

2009-06-30 @ 13:34:10
URL: http://pysen-angel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0