voj voj

I onsdags var det första gången jag ringde hem Jimmy från jobbet. Hade sån fruktansvärd huvudvärk att jag knappt kunde hålla det uppe utan att grimatisera (?) Fruktansvärt jobbigt. Hade Julia dock varit större så hade det väl gått bättre. Men hon är så liten och kräver att man anstränger sig hela tiden =mkt böj och bära. Inte bra för mitt stackars huvud. Han kom hem dryga 14.30 och jag tog starkare tablett och la mig. Låg till typ kl 21 innan jag gick upp för att kunna sova på natten. Kolla på Greys, satt lite vid datan och sen la mig. Igår satt huvudvärken kvar, dock inte lika kraftig men tillräcklig för att jag åma mig. Kände mig lite dåsig, kanske berodde på tabletter jag åt dagen innan. Får egentligen bara ta en av dem per dag men den huvudvärk jag hade krävde två. Dock vid olika tillfällen. Jag kunde inte ens ligga ner utan att jag seriöst trodde att huvudet skulle explodera.

Igår 14.30-16.00 var jag däremot tvungen att tamig till jobbet för att få medicindeligering, vilket är viktigt föra tt jag ska klara sommaren. Plåga va det kan jag lova. Inte själva deligeringen men att ta sig dit och hem. Usch! Blåste som s-an oxå. Blä! Sen på kvällen va det avslutningsfika på Victors skola, för hans klass. Så det var bara att ta stark tablett plus 2 panodil och pallra sig dit. Störd som är trodde man att man skulle hinna fram innan den stora skuren, men icke! Mina jeans vart mörka och fina samt väldigt obekväma. Som tur var så skulle Jenny oxå till skolan för att kolla på sin son ha nåt me Klas Klättermus. Fast en timme efter mig. Så jag ringde henne så fort jag kom fram till skolan och bad snällt om att få låna ett par byxor. Snäll som hon var åkte hon till skolan lite tidigare så jag kunde få torra byxor. Tack så massa!!!
Å me åka så menar jag att hon körde, då hon har körkort! *S*
Då det regna och jag höll på att avlida av smärta så kom Jimmy och hämta Julia så hon kom hem smidigt. Victor cykla och jag gick. När vi skulle gå så fick alla i klassen en inbjudan till ett Discokalas nästa helg. Victor vart super glad och ville absolut gå. Förklara för honom att han absolut får gå om han vill men då kan han inte åka till pappa. Det förstog han men ville iaf gå på kalaset. Vilket jag förstår. Pappa förstod oxå. Han kanske kommer ner hit ist så dem får träffas. Victor ska även på ett annat kalas den helgen. Två kalas, 4 barn som fyller. Discokalaset är det tre barn som går ihop.

I juli ska jag få följa me Anna på ett ultaljud. 3D om jag inte misstar mig.. ? Ska bli underbart! Tack älskade vän för att du vill dela den glädjen med mig! Tror att Jockes frånvaro beror på att detta ultraljud kan avslöja kön och det vill inte Jocke veta. Tror jag.. Rätta mig om jag har fel.

Idag kan jag iaf vara uppe utan värktabletter och det är underbart. Känns även skönt att inte känna sig tvungen att ta sig ut då det är piss väder. Jimmy är borta hela dagen, sen kl 6 imorse och kommer förmodligen hem sent. Han är nämligen på svensexa. Skoj skoj! Ska bli jätte skoj å höra alla berättelser och se alla bilder =P

Finns mer jag vill skriva men tar det nästa gång då jag nu ska jag gå ifrån datan då jag inte vill ha tbx huvudvärken.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Jocke vill inte följa me för han tycker 3D ser läskigt ut.. han vill hellre kunna kolla på de hemma i lugn och ro.. för man får ju med sig en liten film på bebis hem.. :) Känner mig lite depp att vi inte setts på så länge nu... å du jobbar den här å nästa helg.. :( -snyft- <3

2009-06-05 @ 16:37:08
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0