Blir nog bra

Nu e de lördag å solen skiner.
Idag ska ja ta mig till centrum å handla, äta lunch sen till mellis ska ja å Victor ta oss ut i skogen å ha skoj. Ska äta mellis i skogen. Varm choklad å macka vill han ha =) Sen ikväll e de mys me Victor. Kände igår att ja har saknat de mer än ja trodde. Jimmy åkte iväg på avskedsfest av en kollega som ska sluta. Så ja å Victor fick en kväll tillsammans (Julia somna typ 18.45) å de va hur najs som helst. Så ja ser fram emot dagen. De ja däremot inte ser fram emot e promenaden till centrum. Tar en timme, 1,5 att gå dit å handla. Blir nog bra.

Igår va ja på stan å klippte mig. Vart samma som alltid fast lite kortare än vanligt. Trivs faktiskt. När längden blir typ 3 cm längre så e de perfekt. Då kan ja sätta upp hela håret igen =)) Klippte av hela 12cm =O
Mitt hår va tydligen i behov av att vårdas så ja passa på att köpa balsamspray då de va 3 för 1 där. Har inte tagit hand om mit hår särskilt bra då ja bara e hemma typ. Men ja insåg nu att de måste ja göra. Mitt hår e sååå keff sen ja blekte å blondera håret så mkt. Kommer bli bättre me tiden då ja slutat me de. Men de går ju på en natt direkt. Blir nog bra.

Huvudet e fortfarande i mindre kaos. Inte skoj alls. Kände inatt att ja e på spänn hela tiden. Lite som att ja väntar på att nåt mindre bra ska hända.Har lite svårt att slappna av ordentligt. Skulle behöva en whiskey varje kväll, om de nu stavas så. Uttalas iaf visky *S* Blir nog bra.

Kom även fram till att ja kommer få lite problem om ja inte kommer in på utbildningen till hösten och inte hittar ett jobb. Ja e ju arbetslös och ingen a-kassa =S
Usch! Men ja hoppas de går bra. Ska ringa lite samtal på måndag så får vi se hur de ser ut för mig. Hoppas de ljusnar lite. Känner att ja har inte så mkt kvar i reserven för att klara bry mig just nu. Blir nog bra.

Som sagt.. Allt blir nog bra!
HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0