Dopet

Dopet visade sig vara helt okej. Inget gick som ja ville men de blev helt okej.
Tiden gick väldigt fort å ja hann inte prata me alla gäster =( Dåligt samvete över de. Men ja hoppas ingen tog illa vid sig för ja försökte verkligen.
Alla grejer hon fick va super fina! Tack så fett för alla saker!!!
Super fina saker. Bilder kommer så fort ja fått några. Än så länge har ja inte nån bild. Lite bilder ser ni på hennes blogg. Men henne i klänning har vi ingen bild på. De kommer. Va inte oroliga.. Bilder kommer!

Min mor och bror kom lite tidigare så dem kunde kolla min lägenhet. Bjöd på korvstoganoff å den vart grymt god. Ja lyckades verkligen =) Skoj skoj!
Min älskade bror fick ja träffa. Har saknat honom jätte mkt. Tyvärr hann ja inte prata så mkt me honom =( Men de va super skönt å se honom å bara få krama om. Likaså min mor. Vi ses för sällan. 
Ja e även jätte göad över att min moster me familj kom. Min andra moster kunde inte komma då hon va tvungen att jobba. De va hennes bil min mamma lånade. Sen fanns de dem som inte kom å t o m inte ens hörde av sig. Några va ja tvungen att kontakta. Tråkigt.

Detta dop har inte varit något annat än stress för mig. Har styrt å ställt me feting mkt å ändå vart inget som ja ville.
Julia va iaf super duper fin i klänningen! Finaste tjejen kan ja lova! Bildbevis kommer!
Hon va jätte duktig hela dan. Sa ett par ord till prästen i kyrkan, va glad å underbar under fikat. Hon sov kanske 30 min mellan kl 13-17,30.. Sen somna hon typ kl 19-06.30 och vakna för mat en gång under natten. Härligt!!

På kvällen åkte ja å Jenny till Linnea på inflyttningsfest. De va najs å komma ut lite. Underbart me en pause för mig! Sen skulle vi gått till harrys. Rydell å Quick (om dem stavas så) va där.. Men varken ja eller Jenny orka stå i kön så vi gick till mörners, tog en cider, gick å köpte en macka å åkte hem. Hade tur att Nicke skulle hem i samma veva så vi fick åka me honom.

Nu e de åter måndag å de känns kan ja lova. Länge sen ja kände i hela kroppen att de e måndag.

B L Ä ! ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0