Hurra!

Passar på att blogga lite snabbt innan Julia vaknar. Hon somna typ nyss.

Hurra!
Idag har jag pratat med gruppchefen över Järdala och jag kommer återgå som timvikarie på helgerna nu. Hur j-a najs som helst. Tjäna lite pengar och spara mamma dagar. Super! Ska gå bredvid på onsdag nästa vecka 7-16. Då kommer J vara hemma me barnen. Skoj för honom å få lite mer tid utan mamma. Dem e annorlunda om jag e närvarande eller inte. Konstigt men sant.

Dem senaste kanske fem dagarna har jag drömt en heldel om körkort. Vill verkligen ha lappen. Hur skönt som helst. Kan jag börja köra till Nyköping ist och J vara hemma med Julia. Victor skulle även tycka de va super skoj tror jag. För att inte glömma att jag kan åka till mamma liiiite oftare än vad jag gjort hittills. Undra hur lång tid de skulle ta för mig att ta körkort om jag ansträngde mig. Hum!? Får se inom i framtiden. Finns endast fördelar me att skaffa körkort. Den enda nackdelen e att vi bara har en bil och de e J. Får se va han säger den dagen jag fixar de. Undra om han vågar låna ut bilden till mig. Lite har han inte nåt val. Måste ju åka upp till morsan å styla =P
Men men.. Va e en bal på slottet!?! Time will tell!

Inatt när ja vakna så hade jag huvudvärk. Alltid när jag vaknar me huvudvärk så blir jag genast på dåligt humör. Självklart så va den kvar när ja vakna imorse =( Va ruggit tufft att gå till skolan me Victor kan jag lova. Första gången jag går innan det kommer ut en fröken. Men de gick bra för Victor så jag gick hemåt igen. Sista biten va stegen väldigt tunga. Julia å jag la oss i sängen på fm för att prata och umgås, men båda somna. När ja vakna igen så va värken borta =D. Underbart!!

Idag e jag dessutom före planeringen. Redan förberett middagen! Skönt. Så nu spelar det ingen roll vilket humör Julia kommer vara på sen för jag behöver bara sätta på ugn samt platta å sen e de klart =P

I söndags kom Anna och Jocke förbi. Härligt att ha dem här. Borde ses oftare. Gillar deras sällskap. Anna hade köpt me sig en jätte fin body till Julia som passar henne kanon. Alltså texten, inte storleken. Hon köpte en lite större som hon kan ha om ett tag. Hon växer fortare än man hänger me. Victor fick även en T-tröja och en munk jacka. Jätte snygga. Anna har god smak och vår smak e skapligt lika. Innebär att min smak e bra oxå =P

Nu ska jag fixa klart i köket innan Julia vaknar igen.

Ha de bra Hej!

(ps. föregående inlägg e texten Vara. Me undantag för ev stavfel så e de me Rootvält.ds)

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Super najs att du kan börja jobba!! Hörre du.. du glömde en viktig viktig anledning till körkortet....... MEJ!!!!

2009-03-31 @ 19:16:39
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0