Min familj...

Detta inlägg ägnas till min familj!
Ja älskar er super mkt. Kanske inte alltid märks då ja har ganska många dåliga dagar då ja e på dåligt humör å e väldigt depp. Ni e underbara!!

Ja e som alla vet en person som tänker för mkt. Mer än som e hälsosamt för mig kan ja lova.
Håller egentligen på å städar. Har fixat badrummet. Men nu e de för mkt i huvudet så ja måste skriva lite.
Va e de som gör att man gnäller om saker man vill ha hela tiden?
Iaf så gör ja de..
Varför tänker ja inte på sånt ja har. Allt ja har e ja tacksam över. Min familj.. Ojojoj! Den bästa som finns!!

-hämtat Julia som vaknat-

Ja har dem bästa barnen. Min son å dotter e totalt underbara. Kan bli tårögd ibland för dem e såååå underbara!
Min sambo e oxå underbar.
Älskar er allihopa så ofantligt mkt.

E ruggit tacksam över att ja har er. Allt e på väg att bli kanoners. Sakta men säkert. Ibland, eller ganska ofta om ja ska vara ärlig, så blir ja så otålig å vill ha de mesta NU lixom. Min ekonomiska situation blir bara bättre å bättre hela tiden. Allt kommer bli fantastiskt inom kort. Kanske inte detta år men inom ett par år så har ja de som ja nu sk saknar å vill ha. Skynda långsamt!!

Mitt hjärta slår för er!!!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Och vi alla älskar dig <3 !

2009-03-06 @ 10:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0