Ny vecka

Jahaja.. Ny vecka igen.
Måndagen e här å vädret suger. Men ja har fått en bra start på denna vecka. Julia vakna på gott humör och likaså Victor. Morgonen va smidig å allt klaffa. Victor fick åka me grannen till skolan. Jätte skönt. Passa perfekt då snickaren kom imorse för att ta mått på mina skåp över kyl och frys. Så ja kommer få in hyllor där om ett par timmar. Han skulle komma innan kl 11 =) Hurra! Ja e dessutom på pyssel humör så ja hoppas att de kvarstår efter att han varit här me hyllor. Han fixa även så min gardinstång hänger rakt i köket. När han skulle gå hörde han dörren gnissla så han va snäll å spraya dörren så den inte låter. Underbart!! Nåt ja ska ha gjort flera dagar nu.
Solen skiner inte men ja e på bra humör idag iallafall. Känns skönt. Victor ville bli hämtad på skolan idag så ja kommer ta en promenad dit. Ska låna Jimmys stegräknare och gå en sväng längre. Har fått för mig att ja måste komma upp till mina steg per dag nu. Nu e de dax att ta tag i vikten. Har ju gått upp 2kg sen ja vägde mig sist =S Dock va de vecka 6 så 2kg sen dess e inte så farligt men de e 2kg åt fel håll. Har fått nog av att se ut såhär så nu e de hårdhandskar som gäller.
Tänkte testa en idé ja har till söndag kväll. Kommer ställa mig på vägen igen nästa måndag morgon så får vi se om de hänt nåt. Ger de resultat så kommer ja fortsätta. Har de inte hänt nåt måste ja tänka om. Får se. Time will tell lixom =))

För övrigt så e allt under kontroll. Fixa garderoberna i sovrummet igår. Inte riktigt klar till 100% men de e klart innan denna dag e slut och ja lägger mig för kvällen. Idag ska ja inte vila då ja känner att mitt engagemang kommer försvinna då. Så medan Julia sover under denna dag så kommer ja fixa å styra här hemma. När ja e klar me lägenheten så lägger ja upp bilder. Kommer ta några dagar att fixa men man ska skynda långsamt för bästa resultat *S*

Ja ingen vila ingen ro. Nu ska ja börja me köket så de e klart tills snickaren kommer tbx.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0