snö snö snö snö snö snö

Jahaja.. Ännu en natt me mindre sömn. Blir galen snart. Blir bara tröttare å tröttare. När Julia vakna på morgonen så låg ja redan vaken. Så upp innan sex å fixa mat. Då visa de sig att Victor oxå va vaken. Så efter Julia fått frukost så fick Victor frukost. Efter ett tag gick ja å la mig igen. Men gck upp igen typ halv åtta.
Man blir ju inte direkt på bättre humör av att de e snöyra ute. Enligt prognos igår ska de komma 5-10 cm och snöprognosen kvarstår fortfarande =( När de e sjuk mkt snö så e de helt underbart men när de växlar mellan snö, halka och slask plus pendlar mellan sol å flera plus till massa minus. H-vete! Kommer årstiderna ändra period nu?

Nathalie.. Älskade!! Ja e verkligen jätte ledsen över att ja inte kan komma till dig imorgon. Men ja har verkligen inte råd. Lovar att komma inom kort. Saknar dig så de gör ont ibland. Älskar dig!!!

Igår satt ja i soffan och kolla på Criminal Minds (som för övrigt va mindre bra än dem brukar) och har de mys me en kopp te och en härlig varm filt. Denna filt har ja fått av Jenny. Så nu har ja tre kanon bra filtar som e grymma i olika situationer.
En annan har ja fått av Anna som e kanon att ha när ja vilar om dagarna. Sen har ja en filt ja köpt själv som e kanon att ha när man lägger sig i soffan för att fördriva tid =))

E de konstigt att man vill göra saker själv? Asåå ja menar.. E de konstigt att man vill göra saker på egen hand ensam?

Såg på film tipsen på tv4.. Boy A verkar vara en bra film. Nån som sett den?
Ja vill se den...!

Nä nu e de dax för dusch å sen bär de av till Maxi. Jimmys sista lediga fredag ='(

Adjö!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Varför sover du inte då min vän? Allt skräp som snurrar i skallen? Snurra ut det ur huvudet för det behöver inte vara där.. allt kommer lösa sig å bli skitbra!! Du är så bäst å det vet du!! Jag är alltid bara ett samtal bort.. vad det än gäller! Jag är oxå sjuuuukt trött på snö.. jag hatar snö från å me nu! USCH!

2009-03-27 @ 13:19:29
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej gumman de är absolut inte konstigt, man kan behöva det ibland.

Sen ska du veta att jag finns här för dig oavsätt, jämt och alltid.

Ja jag håller med dig...snövädret får faktsikt ta slut nu, är super trött på de..

<3

2009-03-27 @ 18:17:03
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0