Bara haft en dålig dag!

Nu e tisdagen snart över. Känns ruggt skönt. Ingen bra dag. Mitt humör e inte de bästa. Ja e åter igen i svackan där allt e grått. Känns inte bra. Inte bra alls! Denna vecka kommer bli väldigt lång. Hoppas de blir bättre.
Men ja tvivlar på de. Brukar alltid sitta i några veckor. -svär jävligt mycket tyst för mig själv-

Min måndag som skulle bli kanon. Ja som va på sånt strålande humör å allt. Sen vart ja magsjuk å sen va de kört.
Ja som hade en del ja skulle göra. F-n!!!! Ja har redan gjort de mesta men de känns inte bättre. Usch!
Plus att de e Jimmys sista vecka då han e hemma fredagar. Åter tbx till normala veckor. Tiden kommer gå skit sakta å veckorna kommer bli sjukt långa. Bara en massa mörker framför! Gah!
Ja behöver en sysselsättning. Behöver komma på nåt att göra iaf en gång i veckan. De enda som e problemet e va de skulle kunna vara. Finns inte så mkt att göra. Gah!

Ja hoppas me allt ja har att ja bara haft en dålig dag idag så det inte e en början på en "sån period" -håller tummar å tår-

Bara haft en dålig dag!
Bara haft en dålig dag!
Bara haft en dålig dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja du gumman magsjuka är inte roligt att ha....lider med dig..hoppas du blir bättre snart.

jag vill oxå komma på något att göra på dagarna...ska vi kanske slå våra kloka huvuden och komma på något?

kram <3

2009-03-25 @ 09:55:30
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

Du vet vart jag finns om du vill prata av dig lite.. de brukar kännas lite bättre om man får ösa ur sig lite skit :) Du vet ju mitt bästa tips för sysselsättning.. hehe.. håller alla tummar å tår för att ni ska ta ert förnuft tillfånga snart ;)

l o v e y o u!

2009-03-25 @ 15:18:11
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0