sol i blick hela dan

Va skönt de skulle vara me en hel dag utan funderingar eller nån som helst hjärnaktivitet.
De som mest gnager mig..
Va ska man göra åt en person man absolut inte gillar å helst inte vill träffa..
Undvika å stå fast vid sina åsikter? Även fast de kan ge konsekvenser.
Träffa iaf å bara "gilla läget"? Även här me konsekvenser.
De e ruggit svårt. Ja vet verkligen inte hur ja ska göra å de gnager i mig hela tiden. Svårt att sova som ja ska. Börjar få tbx huvudvärk igen =( Haft hela dan. Vakna vid typ fyra av att ja hade sååå ont. Tog då värktabletter. När de va dags att göra sig i ordning för att gå till skolan me Victor kände ja att de skulle bli ruggit tufft att ta sig ner me Julia samt upp för trappen igen när vi kommer hem plus gå hela vägen dit och hem i solen. Så ja väckte Jimmy å fråga om han kunde lämna honom. De kunde han. Så ja å Julia har typ sovit hela dan. Jätte skönt. Tyvärr e inte huvudvärken borta. Dock mildare men fortfarande kvar =(
Grannen ringde och bjöd ner mig på fika på baksidan i solen men ja kunde inte. Va tvungen att vila. Sitta i solen e de sista ja vill göra me huvudvärk. Tråkigt. Hade gärna kommit ner, Men de får bli en annan gång.

Alltid ska de vara nåt. Finns alltid nåt att gnälla på. Men en del av allt huvudbry skulle bli bättre om man själv samt folk omkring en valde och prioritera annorlunda. Allt handlar om prioriteringar. Vissa beslut e mindre bra som ger konsekvenser. Men men.. Skit va de me de. Som sagt.. Finns alltid nåt att klaga på.

Nog om tråkiga saker..
Min kära vän va på sitt ultraljud för första gången tidigare i veckan. Ja fick en bild på mms.. Sååå fin!!! Hon/han längtar efter att träffa mig. De känner ja *S*

Adjö!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Klart bebis längtar efter att träffa dig! :) <3

2009-03-19 @ 11:44:30
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0