"Förestört"

Onsdag. Och samma som igår så har det varit samma dag hela dagen.
Denna dag har jag varit nere på stan med Jenny. Båda vi hade med oss vår minsting. Jag handla ny lampa till kylen, två body och ett par byxor åt Julia på Lindex, 3för2 =P
Fynda dessutom en BH till mig själv för endast 50:- och det kunde jag inte låta bli då mina bh är ganska dyra. Dock va denna inte av den serie jag brukar handla men det var rätt storlek så testa nåt nytt går ju bra =)
På tal om det så har jag nu varit tvungen att byta mascara. Härom dagen när jag var nere på stan för att köpa en ny så visade de sig att den inte säljs längre =O ATT jag blev ledsen. Min favo lixom. Har testat andra förut men ingen har varit lika bra. Den jag hade är jag osäker på stavning då engelska inte är min starka sida men jag tror de stavas, Max Factor Stretch. Den hade jag förr.. Den va den absolut bästa! Nu testa jag en Maybelin (? samma här, osäker på stavning). Kvinnan på H&M sa att det skulle vara motsvarande med borsten. Det är inte samma, men den funkar. Lite väl "tam" i borsten för min smak. Får inte samma resultat men den duger. Kommer nog vänja mig vid den så småningom.
Men men.. Åter till min dag på stan..
Köpte riskakor till sonen som har fått "dille" på det. Han vart super glad. Först lite besviken nä rjag sa att jag inte fick tag på samma smak som vi hade hemma nyligen.. Men när jag berätta att det vart med pizza smak så lös han upp igen. Hehe! Han är så go!
Jenny hon växla pengar inför sin resa på lördag, köpte nya leggings, byxor och sen kläder till Kevin.
Trevligt att vara på stan igen. Länge sen. Men jag blev även påmind när jag varit hemma en stund varför jag inte åker ner till stan så mkt längre... Julia blir så grinig då hon spver dåligt i vagnen. Har ju massa saker att titta på och det är väl självklart. Men det blir tufft och jobbigt för oss båda sen.

Det är nåt som bubblar i mig som jag sååå gärna vill berätta. Men jag kan inte göra det då det finns en risk att allt blir förstört då. Och den lilla risken vill jag inte ta även fast den är väldigt minimal. Så inom (förhoppningsvis) snar framtid ska jag berätta. Lovar! När jag hör/skriver ordet förstört så tänker jag på en film som min son älskade att kolla på när han var liten. Gnottarna. Hört talas om den? En av dem Gnottarna sa "Förestört" Tycker det är så gulligt!

På kvällen idag har jag varit på en annan planet tror jag. Ingen koll på klockan alls. Tyckte den gick väldigt långsamt (i vanlig ordning) och satt i soffan och var allmänt ledsen. Allt kändes så ruggit jobbigt och jag satt och fundera på vad jag skulle ta mig till för att allt skulle kännas bättre. Efter bara en kort stund så kliver Jimmy in genom dörren och av reflex kollar jag på klockan. Då var hon nästan sex och jag hade inte börjat med maten. Slängde ihop ugnspannkaka lite snabbt med hjälp av Victor å sen inom 30 min så satt vi och åt typ. Gottit!

Nu sitter jag vid datan. Tänkte egentligen kolla på Grey's anatomy men sambon kollar på Rush hour 2. Så jag uppdaterar bloggen istället =) Tur för er ;-))
Nu ska jag dock kolla mail och Facebook..

Puss i ljumsken!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja de var trevligt istan måste jag säga...När vi åker ner i morgon har du lill tjejen med då eller är hon hemma med Jimmy, eller förresten han kanske jobber.

Kevin kommer att stanna hemma.

Ses senare i dag på din balkong...

Kram< 3

2009-05-21 @ 17:22:04
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0