svammel

Tycker de e skapligt fascinerande (?) att huvudet kan tänka så mkt på så kort tid.
De som e den största frågan (en av dem iaf) e varför man bryr sig så mkt?
Förstår inte hur ja lyckas tänka så pass som ja faktiskt gör. Ja för visso aldrig påstått att ja e normal *S*

Har fått upp tankar om att bo på botten igen. Alla runt omkring gör de. Typ bara ja som bor en trappa upp. Men me tur så kommer vi lösa de inom kort  -håller tummar å tår-

Även fast livet inte e kanoners så måste ja säga att ja trivs me mitt liv. Alltid massa saker man vill ha men de spelar ingen roll om de uppfylls, då vill man ha andra grejer. Alltid e de nåt. Iaf för mig! Men ja säger nu så alla vet att ja e nöjd me mitt liv som de e just nu. De som ja vill ha å inte har får ja jobba mig till! Som alla andra. Eller ja, dem flesta iaf =))

Idag har ja varit i centrum å handlat. Inte skoj kan ja lova. Blåser å de e alltid tråkigt att gå me vagn å handla massa. Säger varje gång att de e den sista gången för de pajar mitt humör. Men va ska ja göra lixom?
Nu kom min son hem. Ska umgås lite me honom nu!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

De är nyttigt att tänka mycke! Bara man har nån att bolla allt me.. annars tror jag man kan bli lite koko.. hehe.. l o v e y o u <3

2009-05-04 @ 16:30:32
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0