Tisdagen hela dan!

Idag är det tisdag och har varit hela dagen ;-)) Denna dag har gått skapligt sakta. Vilket börjar kännas som en vanlig känsla. Då har jag ändå sysselsatt mig hela dan me olika grejer. Victor hade med sig en kompis från skolan även idag. Fast en annan. Han var här till kl 17.30. När vi kom från skolan så fixade jag pannkakor till dem då jag glömde att köpa bröd när jag handla. Men dem vart inte direkt ledsna kan jag lova *S* Dem spela lite innan och lite efter. Totalt en timme och dem lyssna väldigt bra när jag sa åt dem. Efter tv-spel så gick dem ut och lekte dryga 1,5 timme. När dem väl kom in igen så var dem så leksugna att dem drog ut massa gubbar och skepp och allt möjligt ut i tv-rummet. Dem fråga fint innan och denna gång fick hela lägenheten vara ett spelfält så länge dem inte var så högljudda (?). Dem skötte det väldigt bra. Julia sov och vakna inte =) 10 min innan hans mamma kom bad jag dem städa ordning och det gjorde dem utan större protester. Dem hann dock städa klart innan det knacka på dörren. Dem ville gå ut med Victors vapen och leka krig, vilket jag sa att dem inte hann. Pojken vart lite ledsen och fråga om han fick sova kvar. Så söt! Men jag tyckte inte det passa då han föräldrar inte varit här och så. Jag själv skulle inte vilja att Victor sov borta när det va skola dagen efter hos en kompis jag aldrig träffat mer än på skolan när jag hämtar honom. Sa att det fick bli en annan gång. Dem tog det svaret men innan Victor kunde lämna ämnet fråga han om vi inte kunde bjuda över hans mamma och pappa på en kaffe och fråga då. För då har dem varit här och träffat både mig och Julia plus sett rummet som han skulle sova i. Hur sött är inte det då?

Annars idag har jag donat med lite av varje, badat Julia. Och OM hon gillar att bada. Hon blir helt galen när hon kommer ner i vattnet. Hon blir jätte arg när jag tar upp henne. Denna gång testa jag att sätta ner två bad ankor.. Ojojoj! Galen vart mer galen. Hon är så underbar när hon badar. Men blir lika arg varje gång hon måste sluta bada.

Sen under dagen har jag kommit fram till att jag inte har något att gnälla över. Jag har allt jag behöver. I denna lägenhet. Det jag inte har nu får jag spara till eller vad som. Beror lite på vad som behövs och vad jag vill. Det som står närmast på min karta är en tatuering samt cykel och kläder till Victor. Så mina skatteprngar kommer gå åt till just detta. Plus parfymer som jag beställt av Jenny då hon åker till Mallorca på lördag. Härligt. Vanliga Laura och sen en ny, DKNY den gröna =P Underbart! Anna säger t o m att den passar mig så kanske har jag mig en ny favorit. Hoppas den inte ger otur bara. När jag testa den när jag och Anna va på stan en gång så spruta jag mig själv i ansiktet :O Haha! Men gott som satan lukta jag iaf *S*

I söndags så var jag nere på svärföräldrarnas kolloni.. Där fika vi god tårta då Svärfar fyllde igår. De va jätte trevligt och smarrigt. Julia och jag åkte hem tidigare då min kära vän Anna skulle komma. När hon kom fick hon hjälpa mig med Julia medan jag fixade tvättstugan. Hon var snäll och följde med så allt gick lättare med sällskap. Underbart att ha henne här, som vanligt! -krama om hårt-

Nu är det kväller och jag sitter och kollar på DH, program som jag följer men som inte är direkt jätte bra. Men jag kan inte låta bli. Men även jag kommer växa upp så småningom ;-))
Nu ska jag sluta skriva annars kommer det bli en heldel svammel som inte är i närheten av intressant.

Puss där de känns

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så söt Victor är...hihih

Ja snart kommer dina parfymer....Längtar efter mina 3 jag har beställt...

Men längtar mest till att komma bort med familjen och bara ha de roligt....

kram <3

2009-05-20 @ 07:43:25
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så söt Victor är....hihih

Ja snart får du dina parfymer...och jag får mina 3 nya...

Men längtar nog mest till att komma bort med familjen och bara umgås och ha roligt.

Kram <3

2009-05-20 @ 07:46:18
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj va många inlägg det blev..inte riktigt meningen..hihih

kram

2009-05-20 @ 07:46:47
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0