bla bla bla

Jahaja... Tänkte att ja kanske ska skriva lite om min andra vardag. De rullar på som vanligt i samma tempo som vanligt. Ingen större förändring här inte. Va på bvc i veckan. Hon har vuxit massa. 65 lång och väger 7800 typ. Stora kickan!!

I skrivande stund så sover hon, Jimmy kollar/kollade på hockey (vet inte om de e slut) och Victor e hos pappa.
Ja har skapligt tråkigt å sitter vid datan. Har suttit här typ hela kvällen sen Julia somna. Länge sen ja satt så länge vid datan.
Dessvärre så startar alla tankar på högvarv på kvällarna när man spenderar den själv. De sköna e att klockan har hunnit bli över tio så snart kan man lägga sig å sova. Ska bli ruggit skönt. Skönt så länge de varar. Får se när Julia vaknar inatt. å även när hon vaknar imorgon bitti.
Som de ser ut just nu så har ja inga planer för imorgon. Skulle gärna äta ute på fantsypantsy restaurang och dricka en öl eller tre. Länge sen.

Funderade på mina gamla kollegor tidigare idag som ja hade när ja jobba på "Salus" för många år sen. De va tider när man jobba där. Ja tvivlar stenhårt på att ja kommer ha ett arbete me trivseln på den nivån igen. Ojojoj! Undra va alla dem gör idag. Två av dem har ja en susning om men sen vet ja inte mer. Skulle vara najs å ha en "get together" Om de nu stavas så. Vilket gäng vi va. H-gud va najs! Däremot tror ja absolut att ja kommer trivas jätte bra på mitt kommande jobb. Ja kommer inte ha samma kontakt me kommande arbetskollegor som ja hade me dem på "Salus" då ja har de intresset. Å skulle ja vilja så har ja inte tiden till de då ja har barn så tur e väl de =)

Som ni alla vet så e min älskade vän Anna gravid. Ja längtar massa tills den kommer ut. Hörde dens hjärta i veckan. Jätte mys! Har även en bild på min kyl på bebis =)

Jaha. Nähe. Dax att avsluta!

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0