Varning till föräldrar i Linköping



Kolla vilka fina grabbar! Och båda e mina =P

Idag fick jag ett obehagligt samtal av min kusin.
Det var en varning till föräldrar. En stor svart bil (enligt vittne av den dyrare varianten) ska ha försökt få med sig ett liten flicka in i bilen. Det hade lyckligtvis inte fungerat. I bilen fanns en kvinna och en man. Men risken att dem "går på" ett annat barn kan ju vara stor. Så jag har ikväll ringt runt till några stycken samt skickat sms till några. Så jag startade en liten ring slinga där man varnar varann mfl. Victor hade även tre kompisar här när jag fick samtalet så jag pratade med dem direkt om hur man ska agera när det kommer främling/ar som vill få med en i bilen. Prata även om vad man får göra om dem skulle ta tag i en.
Obehagligt!!! Läskigt!!!!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

oj! pytteliten Victor och jätte ung Jimmy! Haha.. Söta dom e!



Svart bil.. de har jag inte hört nåt om.. :O

2009-05-29 @ 08:22:58
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0