Vecka 1, dag 1

Dag ett på vårt schema bestod av 50 min promenad. Vi har ju tidigare testat fram slinga samt tagit tid. Så när vi gick mot vår slinga kl 20 igår kväll så va vi taggade. Hade tagit me oss stavar för att öka förbränningen.
Under promenaden kom vi fram till att de tar längre tid att gå me stavar mot va de tar utan. Så de blev 10 min längre promenad än vi tänkt. Så vi knalla i skogen dryga timmen. Vilket absolut inte gör nåt.

De va i onsdags som vi begav oss ut för att kolla om vi hitta i Vidingsjö skogen å dess spår. De gjorde vi. Vi hitta alla spår. Kanske inte rätt väg direkt men de blir lite knas när man börjar mitt i ett spår *S*
När vi kom tbx, efter ca 8km i den härliga skogen, så konstatera ja att nästa gång så går vi åt andra hållet.
I söndags så testa vi om de funka.. Å tadaa, de gjorde de. Så nu hittar vi kanon! Nu har vi koll på dem olika spåren!

Vi e ruggit duktiga. Kommer dock inte vara imponerad av oss förrän efter fredagens promenad. Detta me anledning av att torsdagen kommer vi ha en vilo dag. Ja tvivlar inte på oss för en sekund men ja vet hur de går när ja tar ut nåt i förväg =S


Pling plång,
stavgång

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det här fixar vi...vi är super duktiga tycker jag...

Men att gå i intervall var jobbigare än jag trodde faktsikt...

kram < 3

2009-05-06 @ 07:54:28
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0