Vecka 1, dag 6

Idag står de 75-90 min promenad på schemat.
Då Jenny hade annat för sig så tog jag mig i kragen och pallra mig ut iaf. Vilket jag gjorde ruggit rätt i. När ja väl kom iväg bestämde ja mig för att strunta i att gå en skön promenad så jag ökade tempot och gick väldigt fort. Hade detta höga tempo i hela 50 min.
För er som vet vart jag bor och känner till området så kommer ni haja.. Ni andra får bara ta mig på ordet att jag va grym som gick denna sträcka på 50 min = fort fort.
Från mig, till ICA Skillingen, bort till och över Ålerydsrondellen, följde sen skyltar till Fredriksbergsskolan då ja själv inte hittar och sen knalla ja vidare hem. Nu hittar ja denna väg. Sa åt Jenny att ja hittat vår väg som vi ska gå. Underbar väg. Kändes som max 20 min. Skulle vi gå i rätt tempo så skulle de säkert ta dryga 75 min.

Bara så ni vet så e jag grym som kom iväg själv!!!
Känner mig jätte stolt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stolt över dig gumman... känner mig as dålig som inte gått som jag skulle men tar vi går väl som vanligt i morgon hoppas jag...

Du är super duktig som gick själv..imponerad...

love

2009-05-10 @ 18:32:58
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0