...

Just nu är det mesta tufft. Jag klarar inte av att göra nåt. Det är nåt som är fel. Nåt som inte stämmer. Har såna svårigheter att avsluta något jag påbörjat. Jag måste komma underfund med vad det är väldigt snart, annars riskerar jag nog kaos. Och kaos vill jag inte ha. Vet inte om jag skulle klara av det.
Det är något så fruktansvärt frustrerande. Jag tänker inte likadant längre. Bara när jag är irriterad. Vilket jag sällan är numera. Numera har jag antingen en bra dag eller en dålig dag. Finns inget mitt emellan.

Det jag däremot kan säga att jag idag har öppnat fond-sparande till Julia. Victor har ju redan. Jimmy och jag åkte ner och fixa det. Kanon! Äntligen är det gjort. Känns väldigt skönt. Något jag ska ha gjort i flera månader nu.

På fredag ska jag förmodligen sälja vagnen och sen köpa en ny. Vilket jag verkligen hoppas på. För den vagn jag isf köper är såååååååååå fin!!! Det tråkiga är att jag måste köpa åkpåse och fotsack. Har inte riktigt råd med det just nu men jag får lösa det. Åkpåse behöver jag ju inte exakt just nu. Fotsack är värre. Den behöver jag ganska snart då det är ruggväder typ jämt. Men det ordnar sig. Eller...?

Kajsas dop är på ingång och det ska bli najs. Lite pirrigt över hur det kommer gå för Jimmy att ha Julia ensam. Hoppas det går bra så jag slipper gå ifrån för att hämta henne för att sen stå med henne där framme. Time will tell! Anna fyller är den dagen och det är lite värre. För jag vet inte vad jag ska köpa till henne. Får se vad det blir för skoj. Svårt iaf!

Denna helg blir det Jimmy som åker till Nyköping då han inte kan vara hemma med Julia ensam så länge. Tråkigt tycker jag för det är så skönt att åka dit. På vägen hem poppar man musik och sjunger som man vore en stjärna. En annan gång!

Finns massa positiva saker jag kan berätta men även dåliga grejer. Men ärligt talat så pallar jag inte det just nu. Jag är jätte trött och huvudet är tungt idag.

Nu är det dags att fixa en kopp te. Fick lite dåligt samvete nu när jag ätit lite choklad. Marabou Vinter. Mumma! Lite pepparkaka över det hela. Göttit!!!! SÅ nu blir det H-life te så kanske det känns bättre sen *S*

Ha de bra Hej!

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag skulle mer säga att du behöver en åkpåse men icke så varm =) Du har ju regnskyddet till vagnen oxå de får du med...Åker gärna med på fredag om du tänkt åka själv..hoppas dom köper din vagn tidigt så åker vi sedan till tornby i stället för stan kanske =)

Kram

2009-11-19 @ 07:40:04
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0