Helgen

Igår var det Kajsas dop och är nu hennes fadder!! Känns kanon! Dagen igår var väldigt bra. Min text fick mer än godkänt och det kändes oxå bra. Inte för att det egentligen hade spelat nån roll då det var ämnat för Kajsa men det är alltid skoj att få bekräftelse på sånt man gör. Jag hade jobbat hårt på den texten och det gick inte direkt på 10 min. Jag var nöjd och Kajsa kommer gilla den när hon blir större. Jag är övertygad! Hon fick massa fina presenter. Det fanns en present som slog allt annat (ihop tom) och det var från Annas kompis. Den var sjukt fin. Vart grymt imponerad. Det var en glas prydnad med en bild av Kajsa. Svårt att förklara. Men den var iaf sjukt fin! Den kommer Kajsa älska när hon blir stor. Super snygg prydnad att ha i bokhyllan. Det var skoj att träffa Annas mamma och pappa oxå. Även deras respektive. Dem vart även glada att se mig och det kändes bra.
Julia var sjukt duktig hela dan. Under hela tiden i kyrkan så prata och sjöng hon. Super go tjej! Charma alla!
Jag kommer lägga upp bild på Kajsa så fort jag har =)

Min älskade son är hos pappa denna helg och kommer hem idag. Han har legat i feber hos pappa och det känns i hela kroppen kan jag lova. Hade jag kunnat hade jag åkt upp och hämtat honom igår så fort jag fick veta att han hade hög feber. Min lilla älskling!!

Vagnen jag vill köpa till Julia är nog bara att glömma. Kanske är dags för mig att inse det och släppa taget om den. Den är inte dyr heller. Kostar 2500:- behöver dock köpa till vindskydd och åkpåse så det blir ju totalt kanske 3500:- men jag tycker inte det är dyrt. Denna vagn ska hon sedan ha tills hon inte åker vagn mer. Men köpa vagn får jag väl göra senare nångång. Vagnen jag har nu är lite svårsåld då den är så gammal. Den är ju iaf från -95 eller -96 och det är ganska gammalt för att nån ska vilja köpa. Vet inte om jag skulle köpa den begagnad. Eller, jo det skulle jag. För jag tycker den är sjukt fin. Men jag menar en annan vagn i samma årsmodell =P
Men men.... Man kan inte få allt. Hon får en vagn senare typ. Vill du sponsra henne med vagn pengar? Kanon! Sök upp mig på eniro och skicka pengar =P Hehe!

Summa sumarum (?) så var helgen en bra helg. Har lite svårt att släppa vagnen bara. Men det får jag börja göra =(

Finns mer att skriva men det orkar jag inte. Likaså ang Kajsas dop. Kan skriva det mer i detalj men det gör jag när jag kommer lägga upp texten jag skrivit.

Ha det bra Hej!

Kommentarer
Postat av: jenny

Nej ge inte upp vagnen....Du kommer att få din såld men de kanske ta lite längre tid bara.

Åkpåsar finns de billigare av.. =)

Du ska se att du ska få din vagn..

kram

2009-11-23 @ 22:35:14
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0