Tisdag hela dagen

Då är det tisdag kväll och det känns som det borde vara typ torsdag. Gårdagen var väldigt mysko. Kände mig konstig och allmänt förvirrad. Har på sista tiden trott mig säga saker men när det kommer till kritan har jag inte gjort det. Saker som jag normalt gör har jag glömt bort att göra osv. Det är inte bra. Kanske att jag börjar bli dement? Hur kan man missa att man inte sagt nåt? Hur kan man glömma nåt som ingår i vardagen, sånt man gör varje dag? Illa!
Igår gjorde jag även en bok-uppsats. Får se hur det gick sen när betyg kommer. Med tanke på dagen skulle det inte förvåna mig om jag skrev om en annan bok ist för den jag skulle. Medan jag var i skolan hade Farmor Julia. När jag kom hem var det bara att ge Julia mat och byta blöja för att sen ge sig ut igen. Då var det dags för simskola. När vi kom hem så var det dags att fixa middag. Under hela dagen hade jag en huvudvärk ALLAN och det gjorde inte saken bättre.

Nu har jag skrivit klart en text jag ska läsa upp för Kajsa när hon döps. Jag ska ju vara fadder så jag har skrivit en egen text så det blir mer personligt. Hoppas hon kommer gilla den när hon blir större. Jag är iaf väldigt nöjd med den och det tror jag även hon kommer bli senare. Kommer lägga upp den här efter dopet så ni kan läsa och kommentera vad ni tycker =)

Idag har jag inte gjort mkt. Vilat med Julia på fm och när jag vaknade den gången så var huvudvärken under kontroll. Vi har varit inne och lekt och fått tiden att gå. Även varit ute på en promenad så hon får lite frisk luft. Det var dock väldigt kallt så det blev inte så lång promenix.

Jag kan nu berätta att jag har gått ner i vikt med Herbalife. Igår prova jag en jacka som jag inte kunnat ha förut. Eller jo, när jag köpte den men pga graviditet har jag inte kunnat ha den. Men nu kan jag det igen. Wonderbart!
Hoppas det går i samma takt i fortsättningen så jag kommer i mina gamla jeans jag hade innan graviditet oxå. Det är mkt kvar men jag ska kämpa! Det enda jag har svårt med är att äta en portion till middag. Gah! Hur svårt ska det vara lixom! Ska iaf från imorgon laga mindre mat till kvällen. För äter jag normalt så räcker det juh. Blir bra det här!

Humörmässigt är dagen samma som igår. Skulle gärna lägga mig nu och sova tills imorgon. Men det funkar inte så.

Det är så mkt jag vill. Det är så mkt jag känner. Det är så mkt jag behöver. Eller behöver och behöver. Jag inbillar mig att jag behöver det iaf. När ska detta få ett slut. Jag behöver/måste gå ner i vikt. Det håller jag på med. Få ordning på livet så det blir mer organiserat.. Jobbar jag oxå på. Går dock väldigt trögt framåt. Vet inte om jag lyckas. Vet inte ens om jag är i närheten. Det märks. Än så länge har det inte gått så lång tid. Time will tell!

På lördag ska jag och Jimmy på stan och göra nåt ihop. Får se vad vi hittar på.

Ha de bra Hej!

Kommentarer
Postat av: Linus

Du är super duktig med din viktnedgång.... syn på dig en del att du gåt tner..kämpa på och detta klarar du..

<3 kram

2009-11-03 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0