Underbar lördag!

Ja denna dag har faktiskt varit kanon! Under fm var jag ensam med Julia då Jimmy var och lekte av sig i badhuset med grabbarna. Vi hade det jätte najs ihop och fick fin besök av Anna med familj. Najs!! Jimmy hade det dock inte lika najs då han skada sig i den vuxna leken -skrattar- Han stuka (förmodligen) vänster tumme. Jätte svullen och han har ont. Älsklingen då! -blåser-
En stund efter han kom hem så åkte Anna, Jocke och Kajsa hem och jag och Jimmy invänta Farmor. Hon kom ca kl 16 för att vara barnvakt några timmar så jag och Jimmy fick lite mys tid ihop. Vi åkte ner på stan och satte oss på ett fik. Hade längtat efter detta ställets vaniljlatte och jag måste erkänna att jag vart besviken. Han som jobba ikväll var inte lika bra som tjejerna som jobba förra helgen. Denna gång smaka det inte i närheten av samma goda smak. Men den dög. Åt även..typ..toast? SUPER god! Påminde jätte mkt om den macka jag alltid åt på Grändens fik. Jätte jätte smarrig var den iaf. Vi satt där och hade mysigt ett tag. Sen gick vi runt lite på stan och prata. Super najs -älskar dig-

Nu ska jag avsluta här och sätta mig i soffan med min darling som kollar på nån film.
Ha det gott!

puss där det känns!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Jag längtar tills jag å Jocke kan ha de lite mys ensamma på stan oxå! Är lite avis på er.. ;)

Såå glad att ni fick ha de mys, de behövde ni!

<3

2009-11-08 @ 08:45:12
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

Jag längtar tills jag å Jocke kan ha de lite mys ensamma på stan oxå! Är lite avis på er.. ;)

Såå glad att ni fick ha de mys, de behövde ni!

<3

2009-11-08 @ 08:45:30
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Jimpus

Ja, det var mysigt fast killen inte kunde göra vaniljlatte :P



Och tummen ja..bruten var den ju visst :S



Puss!

2009-11-11 @ 11:00:44
Postat av: jenny

Ni behövde komma bort till själva.... =)

kram <3

2009-11-11 @ 13:43:44
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0