underbart! <3

50-års festen som min moster hade var kanon skoj! Alla hade skoj å det var super god mat. Trubaduren var grym och även Helle och Anna sjöng. Dem kan ju sjunga så det var fin att höra. Även minsting-Kuz sjöng för sin mor och det var så fint. Härligt! Moster var ruggit på G denna kväll och fick veta att hon hade varit i farten ända till kl 05.00. Way to go Moster!! Jag gick hem 01.30. Då var jag helst slut. Var ju förkyld och trött i halsen. Dagen efter så var min röst inte så bra. Idag är den värre. Men det gör inget.

Söndag morgon blev jag väckt av att Kira slicka på mig. Så underbart söt hund det där! Mamma fixar bara bästa hundar! <3
Prata och umgicks med mamma. Jätte mys! Älskar dig massa!!! <3
När klockan blev 10 så hämta en gammal kompis upp mig. Vi åkte ut till hans båt. Jätte fin båt. 8 meter lång och lagom utrymme att sova på och lagom utrymme ute. Lagom båt helt enkelt. Men när han berätta att han köpt en 8 meters lång båt så tänkte jag "han är inte klok men jag är inte förvånad". Den var inte så stor som jag trodde! Alldeles lagom =) Han tog mig på en tur. Åkte till G-stan och fika. Jätte najs var det! Otroligt underbart att träffa honom igen. Kom fram till att det var 15 år sen jag såg denna kille gå från parkeringen hem på Storskogsvägen och jag häll på att svimma. Ojojoj vad tiden går fort! Så nu, 15 år senare ör vi båda två barns förälder. Ofattbart! Mina på snart 7 och 1år. Han på snart 5 år plus en till på 4 veckor. Pluttis! Efter härliga Sthlm och båtturen var det dags att hämta Victor. Mamma följde med. Tog färjan över till Ekerö och mötte upp Daniel. Sen bar det av tbx till mamma för att hämta grejer + en kanon fin kista och fantastiskt fin matta. Båda gör sig super bra i mitt tv-rum (bilder senare). Hämta upp Kuz och sen drog hem.
Nu är jag åter i vardagen.

Dygnet jag spendera i Sthlm var inget annat än underbart!
Här kommer några bilder.

Bästa mamma och bästa brorsan!!! -älskar-


Jag och Kuz. Linköpingsborna =P


Bästa Jonny. Är ute med hans båt en sväng. Ska till stan och fika lite.


Sthlm från båten. Underbart vackert. Kunde bara varit finare om det var fint väder =)


Här är den fina båten =)


G-stan. Tar bilden från där han parketar båten.


Blickar över till Slussen från där vi satte oss och fika och snacka lite.


T-banan. Länge sen jag åkte dessa hemska vagnar. Saknar det faktiskt. Så jag var tvungen att ta en bild.


Min älskade mammas hund, Kira. Baby sister Kira!! <3 Så otroligt söt och busig. Finaste hunden!



Dax att klä Julia och gå till Netto med Jenny.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va roligt att du hade de bra vännen...Du behövde det..

Och snart åker du upp igen.. va roligt =)

Jag vill oxå åka upp till Sthlm..men får ta det en annan gång.

kram

2009-10-05 @ 18:19:50
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0