Herbalife

Herbalife är något jag nu håller på med. Det funkar kanon! Jag har hållt på lite mer än en vecka nu och det ger resultat. Ska köra hela kittet i en månad så får vi se sen. Det beror på resultat. Får se.
Sugen att köra? Bara att skicka ett mail till mig eller ringa så hjälper jag dig! Inga problem!

I måndags så var Anna här med sin familj.
Kajsa var inte så förtjust i mig denna gång=( Men hon kommer inte undan mig för det. Hon kommer vänja sig vid mig och när hon blir större kommer jag vara hennes favorit. I know so! *S*



Här är mysiga Kajsa med sin stolta och fina mamma. Kajsa är så sjukt fin! <3

Ikväll ska jag på bio med min älskade vän Jenny och hennes man. Dem ska bjuda mig på MJ This is it. Kommer bli kanon! Kommer dock synda och äta nåt till. Inte varje dag man går på bio.



Annars så tickar tiden på och dagarna går fortare än dem gjort tidigare. Solen skiner och det är kallt. Träden är super fina och luften härlig. Det är vad en underbar höstdag kan bjuda på. För tillfället så sover Julia och när hon vaknat och ätit lunch så ska vi ut och gå. Igår vad jag iväg med Jenny till Iakno och köpte där en ny mössa till henne. Jätte fin vart hon! Köpte även nya kläder. Två st set i Mimmi. Jätte fina!
Igår var jag på busfabriken med Julia. Hon hade jätte skoj i bollhavet. Jenny tog massa bilder jag ska få sen. Min kamera hade inte batterier så jag kunde inte ta själv =( Men jag får iaf fina bilder på henne =D
Anledningen till att jag var där var för att Susanne hade kalas där för sina barn. Vart kanon. Båda två verkade ha super skoj och jag tror dem sov ganska bra på natten sen =P

Nu ska jag kolla runt lite på nätet.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är super duktig som håller på..jag tänkte pröva herbalife när bebis är ute och innan min operation jag ska göra... =)

Ja ikväll är de bio..ska bli skoj... jag ska vara duktig och köpa med mig clementiner...hihihhi

2009-10-28 @ 12:33:19
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0