Tick tack!

Uppdatering är något som behövs här. Men jag orkar ärligt inte skriva en uppdatering. Kanske senare. Kanske inte. Får se.

Just nu sitter jag och har lite halvt dåligt samvete och är valet och kvalet om jag ska kontakta skolan på måndag och dra tbx godkännandet av vaccin på Victor. Läser en massa artiklar och hör på nyheterna. Mer och mer får jag känslan av att jag borde ha gjort som hela min kropp sa åt mig från början. Gah! Men vi får se om jag tycker samma om några dagar. Ska läsa några artiklar till och sen avvakta tills typ fredag kväll innan jag tar beslut. Vill inte förhasta mig i nåt sånt här!

Igår hade jag och Jimmy en städdag. Vi lämnade Julia till Farmor och sen städa vi. Nu är det fint hemma =) Har även storhandlat och tvättat. Underbart att vakna i morse kan jag meddela. Lättare att gå upp ur sängen när man vet att det är fint överallt. Nu ska detta hållas.

Just nu är Victor hos Mormor. Han ville vara där 8 dagar sa han i fredags när jag körde upp honom till pappa. Hehe! Mormor vart ju glad men det går inte. Han har skola och Mormor har jobb. Vi ska åka upp på fredag och hämta hem honom. Då har han varit borta en vecka och då är det dags att lugna mig lite. Plus komma hem till vardagen igen =) Han har varit borta tre dagar och det känns som fem. Minst!

Mitt pluggande.. Det går inte. Har kört fast och vet inte hur jag ska klara detta. Ska detta vara första grejen som jag inte ska klara av? Är detta något som jag accepterar? HELL NO! Ska göra så gott jag kan innan vi hämtar Victor att komma ikapp det jag ligger efter. Ska börja med svenskan då jag har prov i det på måndag. Sen blir det samhäll som jag har prov i på fredag. Likaså matte som jag har prov i nångång under nästa vecka. Ojojoj! Blir bra det här!

För övrigt.. Huvud upp och fötter ner samt så tickar tiden på. Synd att klaga lixom. Känns som allt bara kan bli bättre. Jag jobbar även på att allt ska bli bättre. Har reserven i nu och funkar det inte denna gång så ger jag helt upp. Då är min ork och energi slut. Likaså kommer viljan vara i botten och då kommer inget funka. Så jag håller allt jag äger och har på att detta ska fungera! Heja Heja!!

Tick tack! Tiden går fort men dagarna långsamt. Idag är det måndag och klockan är snart 09.30. Varit vaken sen typ 05.50 och det känns som hela dagen har gått. Skullejag få tippa skulle jag säga att klockan är typ 15.00. Gah!
Hatar måndagar!!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Du fick iaf fin besök på den hemska måndagen ;)

Tack för igår!!

<3

2009-10-27 @ 09:19:05
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0