Gottit inlägg! =D

Sitter för tillfället hemam hos Anna och har det grymt soft! Länge sen jag var så avslappnad. Exakt vad jag behöver. För tillfället lyssnar vi på massa godis musik. Härligt! Klockan är bata lite över nio.. Slappnat av så mkt att jag är jätte trött i kroppen. Wonderbart!!!
Kyligt ute men det är härligt iaf! Jag är på härlig sinnesstämning och kroppen känns najs. Färger är gött å ha imellanåt <3
Snart blir det en efterlängtad kopp te. Fått super god mat, Taco =P -mmm-
Varit iväg förut så Anna kunde köpa Buzz till deras ps3. Skoj. Men jag loooosa som vanligt. Men skoj var det.
Lika najs att vara med Anna som alltid. Denna gång liiiiite extra najs. Ska även sova kvar här. Och det ska bli intressant och se hur jag sover. Och hur länge jag kommer sova imorgon bitti. Första riktiga sovmorgonen på väldigt länge! Sweet!!!

Uppdaterar allt annat typ imorgon!
Detta var meningen att vara ett gottit inlägg!

Sol i blick hela dan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0