En bra lördag!

Detta är en av nätterna som Jimmy sover borta. Gått väldigt bra än så länge -peppar peppar-
Sen att jag måste ta tag i lillemans attityd är en sak som är j-igt säker. No more Snäll på den punkten. Hua säger jag bara. Men bortsett från det så har dagen varit bra. Kändes mindre bra i morse. Trodde lördagen skulle bli väldigt lång. Men icke då! Var iväg med Julia till centrum och handla inför middagen som Victor beställde, Hamburgare. Måste ju ha Frisco bröd =P -mmm- Köpte även lite lördagsgodis och ostbågar. Men pga mindre bra uppförande blev det inte nåt mys så jag har fått en till inlämningsuppgift i skolan klar. Prov på torsdag fm och bok redovisning torsdag em sen är jag åter i fokus =) Wohoo! Kommer alltid nåt bra ur det dåliga sägs det. Och ja. Jag fick skola gjord. Var ju tvungen att bevisa att jag menade allvar. Och i köket ville jag ju inte sitta och glo på ingenting. Satte mig här och var duktig ist. Mycket bra!!

Var en stund idag sm jag bara kände hur trög denna dag var. Nästan kände hur sekunderna tickade. Muttra lite över att jag var ensam. Kände inte heller för att göra nåt. Så jag tog tag i sovrummet så fort Julia vaknade efter hon sovit em. Vart inte så jätte bra. Testade två olika. Och det sista var 1000 ggr bättre än det jag försökte med innan. Haha! Aktivera mig och Julia var kvar i sin säng och kolla på. Mellan detta hängde jag tvätt oxå. Tvätt i hela badrummet så det är ruggit störande nu faktiskt. Så jag har varit duktig att tvättat massa kläder. Eller ja, tre maskiner. Men det är vad jag klarar av med en uppmärksamhetskrävande 9-månaders =P

Mitt i detta kom en kompis förbi. Var oväntat men trevligt. Han kom förbi och sa hej. Snacka lite. Jag slutade dock inte att göra klart för då hade jag aldrig avslutat det. Hängde även sista maskinen. Kanon! När vi satt och snacka så kom Susanne förbi och frågade om jag/vi ville följa med till Netto. Varför inte tänkte jag. Behöver ingenting men what the hell lixom. Sagt och gjort. Gick förbi hennes bil och satte på skattemärket oxå. Sen gungade vi våra söta döttrar lite. Efter det följde dem med hem. Trevligt. Bjöd på hamburgare. Båda hennes barn åt bättre än Victor. Men men.. Lördag är väl en sån dag. Nästa lördag blir det inte nåt godis innan man ätit bra. Iaf nån måltid! =O Sen sa det bara swooch! så va klockan typ 19.30. Underbart! Julia var lite jobbig att lägga men det var inte så konstigt. Rummet var ju annolunda. Det var verkligen den anledningen. Jag flytta stora sängen lite så kunde hon somna sen =S Hehe! Knasboll!

Nu sover båda Victor pch Julia. Jag har fixat köket, en inlämningsuppgift, snart bloggen.. Ja. Det finns inte så mkt kvar. Ska egentligen se film. Men jag orkar inte det. Ska softa sista stunden innan det är dags att lägga sig. Ska nu när jag är klar att fixa te. Gottit! Det mindre gottiga är att jag glömt köpa vanligt te. Har bara med frukt smak. Men men.. Funkar!

Så summan av kardemumman är att denna dag har varit väldigt effektiv och bra. Plugg, städa, tvätt, massa luft och promenader.. Kanon!

Haha! Sitter och lyssnar på Hello Africa med Dr. Alban. Svinlänge sen jag hörde den. Haha!
Hello Africa, tell me how you are doing. -sjunger-

Sov gott när det blir din tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0