Nu är det slut

Ja.. Nu är helgen slut. Ska göra lite skolarbete sen är det sängen. Denna helg har gått fort. Skönt!
Hoppas även nästa helg går lika fort. Jimmy ska ju iväg då oxå över en natt. Denna gång fredag till lördag. En kryssning med vännerna. Jag var oxå medbjuden men jag tackade artigt nej. Lustigt och lägligt ska jag bort helgen efter det, 3/10. Sticker upp till moster på hennes 50års kalas =P Kuz hakar med upp. Så det blir jag, Victor och Helle. Ska bli trevligt. Saknar min mor och bror så det kommer bli underbart att träffa dem. Saknar även min mormor. Henne prata jag med idag. Hon ringde och kolla läget. Min älskade mormor! <3
Sen självklart ska jag träffa Kira för första gången. Mamma har skaffat en underbart söt liten hund bebis! Längtar massa till den helgen. Kan se det som en liten Falkenberg reunion =P Vet inte om alla kommer men det antar jag lite.

Idag.. Då har jag inte gjort så mkt. Sovit en stund på dagen. Jimmy kom hem väldigt lägligt till att Julia skulle vakna så jag kunde ligga en stund till. Var helt slut. Natten har varit lång och jobbig för mig. Inte pga Julia utan för min mage har krånglat. Vakna av att jag fick akut jätte ont tre gånger och var tvungen att sätta mig på toan ett tag. Mindre trevligt kan jag lova. Så jag har varit vaken väldigt mkt i natt. Sen har vi varit hemma hos Anna och fika. Skulle lämna en present jag köpt till Kajsa men den glömde jag hemma =O Åkte dit nu på kvällen igen och lämna den lite snabbt. Dem gilla den jätte mkt. Vilket jag oxå gjorde. Den var verkligen perfekt. Stuket på plagg är det som jag älskar att ha på Julia. Underbart! Sen var den super söt och fin! Jocke gilla den innan han ens fick upp den ordentligt och Anna gilla den oxå. Kajsa kommer älska den! I know it =P

Victor har varit med en kompis på busfabriken idag. Haft jätte skoj sa han. Har börja få lite trubbel med honom och maten igen. Vet inte hur jag ska göra. Förut har "straffet" funkat bra. Ingen frukost = inget dataspel. Men det funkar inte längre. Och nu är det inte bara frukost som är problemet. Även lunchen. Middag äter han skapligt bra på. Men det räcker inte. Han borde vara jätte hungrig. Det är inte alla dagar, men tillräckligt för att att störa och oroa mig. Ska ringa till VC imorgon och kolla om dem har tips. Ska även prata med fröken på skolan igen. Det är så mkt som går igenom mitt huvud ang detta och det måste sluta.

Annars då.. Ingen kommentar!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Tack igen för presenten! <3

Inget skoj me akut ont i magen.. jag vet hur de e :(

Hoppas magen är bättre idag!

l o v e y o u <3

2009-09-21 @ 13:53:30
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0