Onsdag..

Igår körde jag Susanne till hennes bror i Nyköping fram och tillbaka. Hennes bror fråga om jag kommer från Stockholm. Det är så underbart när folk hör mitt ursprung. Jag som ibland känner mig lite nedstämd för min dialekt har försvunnit. Uppenbarligen har den inte det =D Tack Per! *S*

Vet inte hur många som reflektera över det men den dag som enligt mig varit bäst på länge..det var en måndag =O. Kanon ju! Dock så är det mindre bra idag. Är ärligt talat trött på att vakna på nätterna och dessa tidiga mornar. Längtar som tusan tills hon är stor nog så hon kan prata samt har eget rum. Men men.. Vad är bal på slottet.

Skolan.. Den går sådär. Första inlämning fick jag VG+ på iaf och det känns ruggit bra. Resten går väldigt trögt. Skulle haft prov idag men kan inte närvara. Maila läraren men får inget svar. Andra mailet till henne. Får jag inte något svar så ska jag ringa henne tills jag får tag på henne. Vi på distans ska ju kunna lite på att man får kontakt med sina lärare via den interna sidan. Hum...

Annars.. Trött på skiten rent ut sagt. Men jag tänker faktiskt inte kommentera det mer än så i detta inlägg.

Hej då!


Fundering.. Om saker är dåliga hela tiden så ändras man hela tiden för att anpassa situationen. Till slut har man virrat bort sig själv. Hur hittar man tbx till själv om det dåliga överväger?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att du hade en bra måndag....

Hålelr med.. ang att vi ska kunna få tag på lärarna..Jag får itne heller tag på mina...as dåligt

2009-09-16 @ 13:00:43
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0