This is it

Snart är tisdagen över. Denna dag har gått skapligt fort. Haft att göra nästan hela tiden. Blir lättare och lättare att hålla sig sysselsatt och det är kanon!

Idag var älskling på intervju -håller tummen- Hoppas verkligen han får detta jobb. Det ger så mkt mer pengar och han förtjänar detta jobb. Efter jobbat för det företag han jobbar på med den kassa lönen så förtjänar han ett välbetalt jobb. Eller, ja, det blir det så småningom. Men oavsett så är det bättre än det han har idag. Jag hoppas även på att jag kommer få mig en bra jobb med bra betalt efter årsskiftet. Skulle sitta fint. Tänkt så najs om vi båda hade ett kanon jobb med kanon betalt. Det vore ju kanon! =P Hehe!

Igår fick jag veta att min kära granne, älskade vän, Jenny tänker bjuda mig på bio den 28 oktober. Då är det dags för en film om Michael Jackson inför konserter mm.

http://www.sf.se/filmer/film/10002930/Michael-Jackson---This-is-it

Ska bli underbart skoj faktiskt. Jätte länge sen jag var på bio. Super gullig tanke. Behöver komma bort lite och göra nåt jag inte brukar. Oftast på det sättet som man känner att man är "ledig".

Och på tal om ledig så är Victor ledig två dagar från skolan, inkl idag. Studiedag. Konstigt att ha det två dagar på raken men vad spelar det för roll. Inte så att jag missat nåt på jobbet *S*

Sen ska jag åka till min älskade familj i Sthlm på lördag. Träffa mamma, bror och Kira =)) Ska även på min mosters 50-års partaj. Åker upp med Victor och my dear cousin Helle =)

Det börjar bli kallt ute vilket är najs. Skulle underlätta om det var samma väder hela dagen. Denna övergångsväder är inte skoj. Men härligt med hösten! Höst och kyla innebär ljus och värme inne =P
Mycket ljus och mycket värme, tro och hopp det får du med dig.. -sjunger fint-

Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja dagarna går oftast snabbare när man har något att göra.. =)

Va roligt att du blev glad ver min lilla suprise...

Sov gott vännen

krammm

2009-09-29 @ 21:58:22
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tyckte du behövde ltie uppmuntran och något skoj att se fram emot =)

Va roligt för dig att få åka upp till Sthlm 2 lördagar i rad..Lite avis...



kram

2009-09-30 @ 13:13:22
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0