Baby here we go again

Skrev namnen i fel ordning.. Korrekt ska alltså vara, Kajsa Sara Elisabeth Nilsson =P

Julias favorit!!




Dagen idag har varit bra faktiskt. Jag har varit på mer eller mindre bra humör och Julia har varit på bra humör. Känns som hösten är på väg. Victor är bästaste killen! Ja.. Kanon dag!

En snubbe från husvärden var här idag och skulle kolla på lampor som inte funka.. Visa sig att proppen gick i samma veva. Skulle vi stå för själva sa han. Detta proppskåp är på grannens tomt, låst med skum nyckel som typ ingen har. Bra där! Denna snubbe gjorde en kommentar som jag självklart inte minns just nu =S Men det var nåt i stil med "Man behöver ha proppar hemma även fast man kommer från Sthlm" Eller nåt liknande. Sen typ skratta han. Han hörde tydligt att jag kom därifrån! -stolt- Och ja ja.. Jag har inga proppar hemma men kommer nu uppenbarligen att skaffa hem det då det behövs. Flytta hemifrån år 2000 och aldrig behövt det. Men men.. Alltid lär man sig nåt nytt sägs det. Och denna dags lärdom: Man ska alltid ha proppar hemma!

En grymt skön låt utförd av en grymt skön lirare som dessutom sjunger en grymt soft låt som han skrivit själv...



Jag håller med juryn.. Detta kommer bli en hit! Gryyym låt!!
Typ 1:47 in i klippet.. kolla på smilet...
Kan lyssna om och om och om igen.
Är han lika bra i fortsättningen och blir kvar så kommer han lätt bli min Idol. Jon, du är min idol fan! =P
Haha! 14is! *S*
En annan bra snubbe är Gustav..



För övrigt då.. Anna med familj har kommit hem. Har dessvärre inte varit där än. Idag har jag haft att göra hela dan typ. Varit noga med att inte slappa till det eller få dö-tid. Julia har dessutom inte sovit em då jag ärligt talat glömt bort det. Hon har varit så glad å vi har haft att göra så det glömde jag bort. Vilket är första gången på väldigt länge som vi haft så najs att det har glömts bort att sova. Kanon!!! <3

Simskola för Victor går jätte bra. Han lär sig och är kanon!! Min älskade Victor. Bästa killen i världen utan tvekan alltså! MIN!!! <3
1an för honom går oxå bra. Han är som sagt grym. Märks att det är min son ;-))

Det enda negativa för dagen är att mitt självförtroende fått sig en fet törn. Känner mig inte lika grym på att plugga längre. Har blivit trög att få in fakta. Jag kanske ska lägga ner ungdomspinnen och inse att jag blivit gammal. Kan vara gammal innan man blir 30? Tappa stinget innan 30? Eller kan man även ha svacka i studier? Om man alltid varit läshuvud.. Kan man "tappa" huvudet?
Gah! Frustrerande till MAX är det iaf.
Eller...
Kan det vara så enkelt att om man verkligen itne är intresserad av det som man försöker få in.. Kan det vara en plugg i sig? Lixom... Exempel; Du är totalt och extremt ointresserad av kristendom... Kan du läsa in det och lära dig det ändå? Är det möjligt? För jag läser läser läser läser läser... Och mer eller mindre ingenting fastnar =O Aldrig hänt förut!

Ja nu pallar jag inte sitta här mer. Ska dricka upp mitt iste och sen borsta gaddarna. För jag har snart en träff med John =P

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0