Blogga via mobilen? Tips?

Jag har nu skaffat mig en Aino. Med denna är det mycket enklare att hålla sig ute på nätet. Så jag har funderingar att starta en ny blogg. Där jag kan göra inlägg via mobilen. Känns väldigt tråkigt på ett sätt då jag inte vill "förlora" alla tidigare inlägg. Haft denna blogg ganska länge.
Men men.. Det sura ingår i livet i olika förklädnader.

Har du tips på en bra blogg där man kan uppdatera via mobilen?
In that case, plz tell me!!

Får även gärna tipsa om vilka bloggar du läser om det är så att du läser nån intressant. ...?...

Puss där det känns!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej

nej gumman du får inte ta bort denna blogg helt..du kan ju ha 2 :D

mera läsning...

kramizar

2010-04-08 @ 07:15:44
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0