Kommunikation är nyckeln till mycket!

Jag tycker det är väldigt märkligt när en person vat vad som står på spel men ändå inte försöker. Om man inte försöker och det är ett högt spel, betyder det att man inte bryr sig? Och skulle man inte bry sig.. Hur kommer det sig att man inte säger det rakt ut ist?
KOMMUNIKATION!! Tänk vad saker och ting skulle underlätta om man bara sa det man vill/tycker rakt ut!

Måste säga att jag tycker det är ruggit dåligt att man inte kan ha denna blogg via mobilen. Eller hur!?
Tror jag ska kolla på startsidan om det finns en kontakt mail eller nummer. Så ska jag klaga om detta!

Snart cm och sen sova.

Tillägg:Det fanns självklart kontakt på startsidan. Har nu mailat dem med synpunkt om att jag tycker det är dåligt att man inte kan uppdatera bloggen via mobilen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0