tråkigt när en person visar sig vara nån annan!

Tankar..
Funderingar..
Till vilken nytta? Ger ju bara besvär!
Varför har man en massa krav på sig själv som ändå inte kommer infalla? Man blir bara besviken. Besvikelsen på sig själv är en av dem grejer som toppar listan på tyngd att bära och jobba bort.Tortyr!

Tråkigt när man får annan syn på folk. att man ska bli snopen och sen besviken. Tråkigt. Går sånt att reparera eller kommer detta vara i vägen? Har tyvärr upplevt detta förr och det slutade inte så bra. samtidigt som man inte kan låta bli att se det "positivt" genom tänket att det var ju bra att den rätta personen trätt fram så man fick veta vart denna står nånstans. Att veta vart man har folk som man har omkring sig är en fördel. Då vet man vem som är äkta och vem som inte är äkta. Det är så tråkigt när en person visar sig vara nån annan. Trist!

Ja som sagt. Funderingar...
Hur kommer det sig att man inte ser det viktiga och tar tillvara på det?
Eller, hur kommer det sig att man endast ser till sina egna behov och inte andras?
Vad är det som gör att det finns dem som tror dem är mer värda än andra? Som tror dem har rätt att lägga sig i andras stuff utan att egentligen veta hur saker och ting ligger till. Varför gör man det? Och sen dessutom tycker det är okej och att man handlat rätt. Förstår inte!
Fast å andra sidan är det väldigt mkt som jag inte förstår. Om jag satt med alla svar och all förståelse för allt.. Vad skulle jag då ha? Då skulle jag inte kunna gnälla över saker. Inte kunna glädjas åt saker.
Inte för att det händer allt för ofta nu för tiden iaf.

Jag är åter nere i det gråa men det är inte lika tjock dimma som förra gången. Jag tror detta kommer bli bra. Tror det kommer gå snabbare att komma på fötter igen. Denna positiva anda är inte mkt jag känner. Men jag känner dock till hur saker och ting går till. Positivt tänkande är sjukt enkelt. Det svåra är ju att känna och fälja det. Men det blir nog bra.

Var uppe i Sthlm i helgen. Eller ja. Nästan i helgen iaf. lördag till söndag. Det var hur najs som helst. Känns som det blir bättre och bättre för varje gång jag åker upp.Det blir iaf jobbigare att åka hem. Tror det är för lite att åka upp över natten. Tror det krävs mer dagar. Hinner ju lixom ingenting. Daniel svetsa mitt avgasrör iaf så nu låter det typ ingenting. Natten tillbringa jag i Huddinge. Victor vart jätte glad att komma dit. Likaså M och AG vart glada över att vi kom. Tror även att E gillade att vi kom. Hon satt med och spelade en omgång med oss. Spelade TP Disney...Jag vann inte. Inte heller Yatzyn. Men Fia med Knuff vann jag !!! Hehe!
Detta var höjdpunkten i påsk iaf. som sist jag sov i Huddinge så hördes det att grannen var hemma. Denna gång kollade dem på bio. Det hördes \o/

Nu blir det te. Invänta Susanne och sen bege sig hemåt.

gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0