Victor kommer bli sååå glad när han kommer...

dsc00028 (MMS)

Victor kommer bli sååå glad när han kommer hem. Köpt ny cykel och nu har den kommit. Monterat ihop den själv. Vart lite överraskad när jag märkte att jag hade verktyg som behövdes. Idag har jag städat och fixat cykel. Vart just klar. Inte 100% men så gott som. Håller nu sen klockan tre på i tvättstugan. Ska bli najs och lägga sig ikväll när allt är gjort. På söndag är en speciell söndag. Först kommer Victor hem men min kära vän AG kommer ner för att kolla på hus här i Linköping:-d Jag ska följa med och det ska bli väldigt spännande. Som sagt, en speciell söndag. Nu ska jag pussa på Julia som just kom hem från dagis. Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: jenny

Skit snygg cykel..förstår att han blev super duper glad :D

love you

2010-04-11 @ 19:00:27
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0