Då har jag fått mer eller mindre ordning p...

Då har jag fått mer eller mindre ordning på allt hemma. Det som är kvar är sånt som ska borras upp. Det som jag vill göra imorgon är speglar och badrumsskåp men det får bli en annan dag. Är super nöjd med lägenheten måste jag få säga. Tack Jenny som hjälpt mig oerhört mkt. Även stort tack till Mac som skruva ihop min säng. Idag fick jag ett väldigt oväntat samtal från en kompis. Det är sjukt många år sen. Trodde inte han skulle leva såhär länge. Vilket jag även sa till honom. Kul att prata med honom igen. Extremt otippat att han skulle höra av sig. Känns skoj att få veta att man blir ihåg kommen samt satt såna spår i nåns liv. Det värmer. Ibland känner jag mig ruggit bra. Min älskade dotter är sjuk. Dagis ringde idag och sa att hon hade hög feber. Snuttan, så hon såg ut när jag hämta henne. Syntes verkligen på henne. Stackars. Så det blev vab idag. 15 timmars jobb.. Tråkiga med att jobba nätter är att man inte får vab pengar för ob oxå. Jimmy tar imorgon så vi får en dag hemma var. Har sedan helgen svårt att sova. Är väldigt jobbigt. Jag är jätte trött men det hjälper inte. Nu när jag la mig kunde jag inte få bukt på tankar. Sen är det en mygga jag måste ha ihjäl innan jag kan sova :-S Bla bla bla Jag har ett prat behov. Men inget att säga. Jobbigt! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0