Jaha. Så va de me de! Då jobbar man sin 9e...

Jaha. Så va de me de! Då jobbar man sin 9e natt nu. Två kvar sen är det jag och kidsen till torsdag. Jobbar endast torsdag natt nästa vecka. Skolan börjar på måndag. 2an börjar han i. Sjukt vad tiden går fort. Sista tiden är det en del som hänt i mitt liv. Sakta men säkert blir jag starkare i benen och inom rimlig framtid är jag på banan igen. Anna var hos mig igår. Kändes som länge sen. Vilket det iof sig var oxå. Men jag kunde verkligen känna det. Kände att jag saknat henne. Hon hjälpte mig få lite ordning i lådor. Fick rensat en hel del. Slängde ungefär tre kassar mer än vad jag gjort om jag gjort det själv. Hehe! Tack älskade vän för att du ställde upp på din förvirrade vän! <3 Ska börja skärpa mig med mitt bloggande. Ska bara få ordning på allt först. Måste ju ta en sak i taget. Nu kallar jobbet. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0