Jag måste ju säga att man verkligen vet ve...

img_0324 (MMS)

Jag måste ju säga att man verkligen vet vem ensvänner är när det kommer till kritan. Har det väldigt tufft just nu. Hade det tufft som ensamstående med Victor.. Nu jag två barn. Inte alls lätt. Ändå har jag dottern varannan vecka. Idag har varit en hemsk dag. Lämna dottern på dagis idag då hon var feberfri. Mindre än två timmar senare ringer dem från dagis. Har varit hemma sen i söndags då jag inte mår bra. Dottern oxå sjuk sen torsdag förra veckan. Men för mig sen i måndags Så det blir sjuk hela veckan. Det är ju strålande för ekonomin. Eller inte.  Sen har det hänt en jävla massa smågrejer, vissa större än andra, längst vägen. Separera 1/8 å det känns som 3 år sen. Är det inte det ena är det det andra. Sagt det många gånger förr.. Jag får inte ha det bra. Det ska alltid vara nåt som försöker trycka ner mig.  Om jag ändå kunde skriva om allt så kanske det kunde kännas bättre. Just nu är jag iaf väldigt olycklig och kämpa på lånad tid. Trött trött trött. Ständigt trött.  Vad skulle jag göra utan mina barn? Dem kan verkligen driva mig till h-vete å tbx men jagälskar dem för mkt för att det ska sabba. Dock är det ruggit krävande. Det ska jag inte säga nåt om.  Jag vill så mkt. Samtidigt som det ena motsäger det andra. Ja det var mer än jag skulle skriva. Tack G för att du finns! Dina få rader idag fick mig på mycket bättre tankar! En av dina underbara sidor! Spelar ingen roll hur länge sen det var.. Du finns där! <3


Kommentarer
Postat av: jen

2010-12-13 @ 19:05:27
Postat av: jenny

Du vet att ja finns för dig vännen <3

2010-12-13 @ 19:06:00
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0