%&/"¤!#¤

Idag har varit en dag då jag varit igång från typ 10. Har inte gjort så jätte mkt men ändå haft upp ångan lixom.
Det bästa med denna dag är att jag nu bokat in tre dagar i nästa vecka som jag ska gå bredvid. Sen är veckan efter det är det fritt fram för mig att börja tjäna pengar. Sååå underbart kan jag lova. Känns otroligt skönt. Jag hoppas det kommer massa med jobb samt att jag får nåt av dem jobb jag sökt inom psykiatrin. Time will tell!

Helgen.. Ja, vad finns det att säga om den. Ska jag vara ärlig så minns jag inte så mkt av helgen. Jag tvätta igår till typ kl 23. Victor var med sin pappa hela helgen. Herr D kom och hämta här och sen lämna här. Super skönt. Dock fick ajg betala bensin iaf. Han betalar även mig när jag åker ända upp. Inte mer än rätt anser jag/vi.

Saknaden efter vänner i Sthlm är dessvärre fortfarande stor. Brukar normalt lägga sig efter ett tag men det har den icke gjort denna gång. Tråkigt. För det känns väldigt tungt faktiskt. I mellanåt vill jag flytta upp så jag kan träffa dem oftare. Men då sitter jag iaf i samma sits då jag skulle sakna vännerna här nere. Jag trivs sjukt bra i Linköping och kommer inte flytta härifrån. Det kostar mer än det smakar.

Var och fick Spiral idag. Att sätta in den gjorde inte ont. Inte ont alls faktiskt. Men det var väldigt obehagligt. Efteråt kände jag mig kraftlös, yr och illamående. Väldigt öm. En liten molnande känsla som att mensen var på väg. Men nu sitter den iaf och det är skönt. Hoppas den ger mig mindre mens mot vad mini-piller och p-stav gör.

Överlag.. Jo det knallar på. Vissa dagar är bättre än andra. Som det ska vara.

Tjingeling tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: jenny

Skulle oxå kunna flytta upp faktsikt..fast mest för jag har familjen där... :D

Men trivs för bra här nere så jag flyttar ingenstans..men man kan ju drömma :D

Kram vännen

Love you

2010-01-19 @ 07:32:14
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0