Första skoldagen på detta år

Ja. Då är min son i skolan för första gången detta år. Skönt måste jag säga. Får han nåt att göra fram till kl 13 iaf. Kommer dagarna gå fortare. Plus att Julia börjar dagis på måndag. Skönt som tusan. Sen är det bara för mig att ligga i med att söka jobb. Första veckan kommer jag ju inte kunna jobba då Julia kommer behöva mig på dagis men sen är det nog fritt fram med lite jobb. Jag hoppas jag kan fixa massa jobb. Behöver verkligen pengarna. Har ju nu endast a-kassans grund belopp och det är inte mkt att hänga upp. Räcker ju inte ens till mina utgifter. Men det blir nog bra. Kan inte börja fundera så mkt i detalj om det nu. Blir lätt nedstämd när det kommer till pengar. Allt ordnar sig! Är det inte så? Vissa saker tar bara lite längre tid.

Igår åkte Julia pulka och hon gilla det väldigt mkt. Victor lekte med en kompis i stort sett hela dagen. Han var bara hemma för lunch. Sen när kvällen kom så vart han tjurig. Han ville ju göra så mkt inne innan det var dags att lägga sig. Så från idag ska han berätta vad han vill göra innan han sover så jag vet när han ska komma hem. Vill inte ha en sån kväll igen.

Rutinerna är nu på väg tillbaka och det ska bli skönt. Känna av att det är vardag. Hoppas tiden går lika fort som den brukar. Isf är det snart varmt ute =P Hehe!
Måste iaf säga att jag älskar snön och tycker det är najs att det är så mkt snö. Det enda som kundehjälpa till lite är om jag hade gått ner mer över benen och rumpan så jag kunde ha mina termo braller igen. Nästa vinter! Går ju ner i vikt iaf. Men jag tror alla kilon kommer från mina tuttar. Dem har gått ner massa nu och går dem ner mkt mer så kommer jag inte ha några kvar. Jag är visserligen hellre lite smalare med mindre tuttar än tjock och stora tuttar. Gnällde så mkt över dem förut för att dem var så stora men dem behöver kanske inte försvinna =O

Julia sover och kommer när som helst att vakna. Vilket är bra. För hon ska få i sig lite lunch och sen ska vi möta brorsan vid dagis idag. Komma ut lite i friska luften gör oss gott.

Var ute och satte upp en lapp om Herbalife igår. Hoppas det kommer vara människor som kontaktar mig så jag kan hjälpa dem att må bättre över sig själva och det bästa, ge dem mer ork.
Time will tell. Tar väl ett tag. Men jag får se. Kanske hör ingen av sig. Avvaktar några dagar och händer inget så får jag fundera ut ett till ställe att synas. Herbalife är produkter som verkligen fungerar! Herbalife har nu hjälpt mig två gånger. Så jag vet verkligen. Aja! Time will tell som sagt om jag kan hjälpa andra.

Måste bara säga att jag tycker det är stört j-a skönt att ha städat ut julen. Underbart att det är nåt som är bakom en och långt kvar till det kommer igen!!!!!

Nu ska jag fixa mig innan gumsan vaknar. Har duschat och måste på med kläder och smink.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0